کد خبر: ۳۴۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 29
آخرین وضعیت سلامتی دختر دوچرخه‌سوار ایران بعد از حادثه تلخ سوختگی اعلام شد.

شفا آنلاین>عمومی>بهروز فرزاد رییس هیات دوچرخه‌سواری لرستان درباره‌ی آخرین وضعیت آریانا ولی‌نژاد دختر دوچرخه‌سوار که به علت سوختگی در بیمارستان بستر است، بیان کرد: طبق آخرین صحبتی که با دایی و پدر آریانا داشتم، پزشکان زیادی او را معاینه و اعلام کرده‌اند و میزان سوختگی او بین ۶۵ تا ۷۰درصد تخمین زده شده است. البته خدا را شکر به اندام‌های داخلی بدن مانند شش، قلب، کلیه و نای آسیب زیادی وارد نشده  با این حال پوست کل بدن دچار سوختگی شده است.

به گزارش شفا آنلاین: او ادامه داد: تا این لحظه مشکل حادی که خطرناک باشد او را تهدید نمی‌کند اما سوختگی کل بدن را گرفته است و امید داریم اتفاق خاصی از لحاظ تنفس و عفونت پیش نیاید و روند بهبودی او روز به روز بهتر شود.

رییس هیات لرستان در پاسخ به این پرسش که ولی‌نژاد در زمان حادثه تنها بوده است؟ گفت: بله، پدر و مادر او شاغل هستند و خودش نیز تک فرزند است و در منزل تنها بود. ظاهرا مشغول استراحت بوده و گاز نشت کرده اما او متوجه نشده و با زدن کلید برق انفجار رخ داده و در نهایت منجر به این حادثه تلخ برای این ورزشکار شده است. آن طور که شنیده‌ام منزل آنها نیز به طور کامل تخریب شده است. امیدواریم  هر چه زودتر شاهد بهبود کامل این ورزشکار باشیم.

فرزاد در مورد علت انتقال ولی‌نژاد از خرم آباد به اصفهان تصریح کرد: امکانات بیمارستان سوانح و سوختگی شهرهای دیگر ضعیف‌تر از اصفهان بود و طبق پرس و جویی که انجام دادیم، یکی از بیمارستان اصفهان بهترین امکانات را دارد بنابراین به سرعت تماسی با مدیرکل ورزش و جوانان  استان لرستان داشتیم و هماهنگ کردیم تا ولی‌نژاد به اصفهان منتقل شود. همچنین با رییس هیات استان اصفهان هماهنگ کردیم تا پیگیر باشد و به صورت ویژه به این ورزشکار رسیدگی شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: