کد خبر: ۳۴۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 28
عمل های زیبایی در سال های اخیر بسیار رایج شده است. مردم در همه جا جراحی می شوند و معنای جراحی زیبایی نیز تغییر کرده است. در واقع باید بگوییم که سال ها از تبدیل شدن زیبایی به زندگی مردم می گذرد.
شفا آنلاین>سلامت>بدون شک اگر چیزی زیاد باشد نیت خیر است و اگر کم باشد خیر نیست. در مجموع اغراق مقوله درستی نیست، زیرا باعث می شود افراد از آنچه باید دور شوند. عمل های زیبایی در سال های اخیر بسیار رایج شده است. مردم در همه جا جراحی می شوند و معنای جراحی زیبایی نیز تغییر کرده است. در واقع باید بگوییم که سال ها از تبدیل شدن زیبایی به زندگی مردم می گذرد.

به گزارش شفا آنلاین:اما آنچه مشخص است این است که مفهوم «زیبایی» در ذهن و زندگی مردم به شدت متفاوت است. به عنوان مثال، بسیاری از آنها زیاده روی می کنند و هنگام انجام این اقدامات افراطی می کنند.

در این مقاله می خواهیم جنبه جالبی از این شیوه ها را ببینیم. اعمالی که به آن زیبایی می گویند، اما به شدت زشت هستند و علاوه بر ظاهر عجیبی که ایجاد می کنند، خطرناک هم هستند.

۱- زبان سوسمار

خوب، ما معمولا جراحان زیبایی را می بینیم که عمل های خود را روی بینی، چشم ها و صورت انجام می دهند. البته روش های زیباسازی بدن رایج شده است، اما گروهی هم هستند که احساس خوبی دارند و زبانشان را شبیه مارمولک می کنند و فکر می کنند وای چقدر زیبا هستند! بنابراین او پزشکان را مجبور به انجام این عمل بر روی آنها کرد. حالا جدا از این که حس متفاوتی در وجودشان موج می زند.

۲- انگشت کوچک را ببرید. چون می خواهد به مهمانی برود!

شاید باورش سخت باشد، اما این در واقع یکی از سخت ترین روش های زیباسازی است. به این ترتیب فرد خود را جذاب تر می داند و پوشیدن کفش برایش راحت تر است! واقعاً عجیب است که انگشت کوچک آنقدر آزاردهنده است که انسان برای راحت‌تر پوشیدن کفش آن را قطع می‌کند!

این افراد اغلب دوست دارند پاهایشان راحت باشد و در کفش های مهمانی و پاشنه بلند کوچکتر به نظر برسند!

عجیب ترین روش های زیبایی

۳- با این عمل خوش شانس خواهید بود

خوب، همه ما می دانیم که برخی از مردم در کشورهای شرقی هستند که بسیار خرافاتی هستند. جالب است که این خرافات حتی به درمان های زیبایی هم کشیده می شود و مثلاً بسیاری از آنها مواد پلاستیکی را به کف دست خود تزریق می کنند و معتقدند که سرنوشت هر فرد بر روی کف دست او ترسیم شده است. آنها معتقدند برای جذب شانس می توان جراحی پلاستیک روی کف دست انجام داد و خطوط خاصی ایجاد کرد، شانس می آورد!!

عجیب ترین روش های زیبایی

۴- عمل افزایش قد

خب خیلی ها کوتاه قد هستند و اعتماد به نفس کمی دارند مخصوصا اگر مرد باشند. در واقع یکی از خطرناک ترین روش های افزایش قد با پلاتین است. گروهی از پزشکان با ابتکار خود راهی برای افزایش قد ایجاد کرده اند اما باید بدانید که این عمل فوق العاده خطرناک است و می تواند عوارض و عواقب زیادی داشته باشد. حتی می تواند باعث فلج شود. این روش به این صورت است که پزشکان بین غضروف زانو پلاتین قرار می دهند و فضایی ایجاد می کنند که باعث افزایش قد شما می شود دوست عزیز.

عجیب ترین روش های زیبایی

۵- عمل زیبای شیطان پرستی

این دنیا پر از عقاید و شگفتی هاست! برخی از افراد هستند که برای جذاب تر به نظر رسیدن شکل های عجیب و غریب می گیرند! آنها عقیده دارند کسانی که این اعمال زیبا را انجام می دهند شیطان پرست می شوند! اما در واقع تحقیقات نشان داده افرادی بوده اند که از روی علاقه شخصی به این شغل آمده اند.

عجیب ترین روش های زیبایی

۶- چشم انسان را به چشم گربه ای تبدیل کنید

بله، برخی از افراد هستند که دیگر نمی خواهند چشمانشان انسان به نظر برسد، بنابراین چشم های گربه ای را انتخاب می کنند! در این عمل، هدف کشیده شدن چشم ها و شبیه سازی چشم های گربه ای است.

عجیب ترین روش های زیبایی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: