کد خبر: ۳۴۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 27
قیمت دلار امروز سه‌شنبه با افزایش ۲۰۰ تومانی به سقف کانال هفتم از کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. در حالی که سیاست‌گذار پیوسته تاکید دارد که توانسته بازار ارز را مدیریت کند، اما این اسکناس طی یک هفته اخیر به طور پیوسته گران شده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز سه‌شنبه با افزایش ۲۰۰ تومانی به سقف کانال هفتم از کریدور ۵۰ هزار تومانی رسید. به نظر می‌رسد قیمت این اسکناس که در معاملات فردایی در کانال هشتم کریدور مذکور در حال معامله است از مدیریت بازارساز خارج شده است.

Screenshot 2024-02-27 at 12.08.47 PM

معامله‌گران، روند تقاضا را بیش از عرضه می‌دانند و معتقدند با وجود دخالت بازارساز اما جو بازار خریدار است.

سیاست‌‌گذار همچنان درصدد است تا با خبردرمانی مانع رشد قیمت دلار شود این در حالی است که کارشناسان اقتصادی به طور پیوسته نسبت به فشرده شدن فنر دلار توسط نهاد پولی کشور هشدار داده بودند. آنها بارها تاکید کرده بودند که مهار قیمت دلار در روزهای پایانی سال به چالشی برای سیاست گذار تبدیل می‌شود.

پوند ۷۳ هزار تومان شد

امروز سه‌شنبه هشتم اسفند قیمت درهم با افزایش ۲۸۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است. تتر نیز با رشد ۵۰۰ تومانی در کانال بالاتر قرار گرفت و روی رقم ۵۸ هزار و ۱۵۰ تومانی ایستاده است. قیمت پوند انگلیس با رشد ۶۰۰ تومانی با رقم ۷۳ هزار و ۵۸۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۸۰۰ تومانی با رقم ۶۲ هزار و ۹۹۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: