کد خبر: ۳۴۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 26
قیمت دلار امروز دوشنبه بعد از بازار نیمه‌تعطیل و تعطیل دو روز ابتدایی هفته با رشد قیمت بازگشایی شد. این افزایش ۳۰۰ تومانی، اسکناس آمریکایی را در میانه کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی نشاند.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در شروع سومین روز هفته در حالی با روند افزایش پلکانی بازگشایی شد که به نظر می‌رسید سرمای هوا، معاملات بازار ارز را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز دوشنبه بعد از بازار نیمه‌تعطیل و تعطیل دو روز ابتدایی هفته با رشد قیمت بازگشایی شد. این افزایش ۳۰۰ تومانی، اسکناس آمریکایی را در میانه کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی نشاند.

Screenshot 2024-02-26 at 11.55.29 AM

با وجود اینکه تلاش سیاست‌گذار فریز قیمت دلار در پله‌های پایینی کریدور ۵۰ هزار تومانی تا پیش از انتخابات مجلس بود، اما به نظر می‌رسد بانک مرکزی از ثبات قیمت دلار عاجز مانده و روند تقاضا به بازار ارز خط می‌دهد.

گفتنی است حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، شامگاه یکشنبه ششم اسفند وارد ژنو، مقر اروپایی شماری از نهادهای سازمان ملل، شد. از جمله برنامه‌های او در این سفر، سخنرانی در شورای حقوق بشر و سخنرانی در کنفرانس خلع سلاح اعلام شده است. با این وجود به نظر می‌رسد اخبار مساعد سیاسی نیز قادر نیست ترمز رشد قیمت دلار را بکشد.


در روند صعودی دلار سایر ارزها افزایشی شد

امروز دوشنبه هفتم اسفند قیمت درهم با افزایش ۴۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۷۲۰ تومان در حال معامله است. تتر نیز با رشد ۳۰۰ تومانی روی رقم ۵۷ هزار و ۶۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۴۰ تومانی با رقم ۷۲ هزار و ۹۲۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۲۰۰ تومانی با رقم ۶۲ هزار و ۲۸۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: