کد خبر: ۳۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 24
قیمت خودرو امروز، شنبه، 5 اسفند 1402، وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته تغییری ندارند.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، شنبه، 5 اسفند 1402، هیچ شباهتی به بازار شب عید ندارد و در رکود کامل به سر می‌برد. البته انتظار می‌رود که با نوسان نرخ دلار از ساعات آینده، تغییراتی در بازار خودرو هم مشاهده شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، شنبه، 5 اسفند 1402، وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته تغییری ندارند. البته چنین ثبات قیمتی زیر سایه ثبات نرخ ارز در بازار آزاد بوده و با توجه به بازار شب عید خودرو، در صورتی که دلار از ساعات آینده با نوساناتی همراه باشد، آرامش در بازار خودرو اندکی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودروهای داخلی فعلاً تغییری نسبت به هفته پیش ندارند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته، اما امروز بدون تغییر روی نرخ 395 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته‌های گذشته در حال حمله به کانال 700 میلیون تومان است، امروز تغییری ندارد و با 689 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 695 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم‌رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 738 میلیون تومان معامله می‌شود.

1

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم از ابتدای امروز نوسان خاصی ندارند.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ 795 میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی است که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 835 میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و 845 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 860 میلیون تومان معامله می‌شود.

2

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو، اظهار کرد: بازار خودروی فعلی علی‌رغم اینکه برخی از افراد سودجو در تلاش هستند که قیمت خودروهای ثبت‌نامی خود را به هر شکل ممکن، بالا نگه دارند همانند بازارهای شب عید سال‌های گذشته نیست؛ اما نکته مهم این است که این دوستان فعلاً موفق به فروش خودروهایشان با چنین قیمت‌های گزاف نشدند.

جعفری ادامه داد: با توجه به فروشی که به صورت مرتب از سوی خودروسازان صورت می‌گیرد، خرید و فروش اندک در بازار و انتخابات مجلس پیش رو، اغلب خریداران به نوعی دست نگه داشته‌اند و چشم انتظار شکل‌گیری روند در بازار هستند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: