کد خبر: ۳۴۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 23
صابری، دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبای ایران:
علیرضا صابری گفت: بیمه ها برخی از عمل های ترمیمی و بازسازی را که همزمان در کنار عمل های زیبایی انجام می‌شوند را به خوبی پوشش می دهند.

شفا آنلاین>سلامت>دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبای ایران گفت: نیازی به ورود بیمه ها برای اعمال زیبایی نیست و هیچ کجای دنیا هم توسط بیمه پوششی برای زیبایی وجود ندارد چراکه این اتفاق می تواند ترغیب به انجام عمل های زیبایی را بیشتر کند.

به گزارش شفا آنلاین:علیرضا صابری گفت: بیمه ها برخی از عمل های ترمیمی و بازسازی را که همزمان در کنار عمل های زیبایی انجام می‌شوند را به خوبی پوشش می دهند. عملی مثل انحراف بینی یا نواقص های همراه تولد یا فتق ها را بیمه ها پاسخ می دهند اما نکته اینجا است که نیازی به ورود بیمه ها در این بخش نیست و هیچ کجای دنیا هم توسط بیمه پوششی برای زیبایی وجود ندارد چراکه این اتفاق می تواند ترغیب به انجام عمل های زیبایی را بیشتر کند.

وی افزود: کنگره فوق تخصصی جراحی سینه و فرم دهی بدن در مرکز همایش رایزن در کاشانک تهران برگزار شد و در این کنگره پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک روش های نوین و تجارب خودشان را به اشتراک گذاشتند و بیش از ۲۰۰ فوق تخصصص در این همایش دو روزه شرکت داشتند که در کنار آن دستیاران فوق تخصصی از همه ایران به طور چشمگیر در این کنگره حضور بهم رساندند.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبای ایران در پایان اضافه کرد: هدف ما از برگزاری این کنگره آموزش و ارائه روش های نوین و تکنولوژی های روز دنیا است و در واقع این کنگره توانست علم فوق تخصص های جراحی پلاستیک در این حوزه را به روز سانی کند. / ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: