کد خبر: ۳۴۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 21
قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود ۲۰ تا ۵۰ تومانی آغاز کرد. این اسکناس روز گذشته به کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی برگشت و اکنون نیز در پله هشتم این کانال نوسان دارد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان رقم روز سه‌شنبه معامله شد. حرکت افزایشی، کاهشی و سپس رنج دلار به الگوی کوتاه‌مدت رفتاری این اسکناس طی دو هفته گذشته تبدیل شده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود ۲۰ تا ۵۰ تومانی آغاز کرد. این اسکناس روز گذشته به کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی برگشت و اکنون نیز در پله هشتم این کانال نوسان دارد. معامله‌گران، روند عرضه و تقاضا را متعادل عنوان می‌کنند. به اعتقاد آنها قیمت دلار از الگوی افزایشی، کاهشی و رنج در منطقه‌ای محدود پیروی می‌کند. آنها می‌گویند حرکت صعودی این اسکناس بزرگ‌تر است و زور بازار به بازارساز می‌چربد.

Screenshot 2024-02-21 at 12.16.47 PM

گفتنی است با وجود اینکه طی روزهای گذشته سیگنال اخبار سیاسی توانایی تاثیر بر روند قیمت‌ها در بازار ارز را داشت، اما ارزپاشی سیاست‌گذار و فشار تقاضا، این اسکناس را در منطقه قیمتی فعلی میخکوب کرده است.

تحلیلگران بازارهای مالی هر گونه پیش بینی قیمت دلار در مقطع فعلی را به علت نزدیکی به پایان سال و سررسید تسویه حساب‌های تجار که مقطع زمانی حساسی است، به سیاست‌های ارزی بانک مرکزی مربوط می‌دانند.

دلار حواله ۱۵۵ تومان گران شد

قیمت درهم امروز چهار‌شنبه دوم اسفند با افزایش محدود ۵۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با رشد ۱۵۰ تومانی روی رقم ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۱۲۰ تومانی با رقم ۷۱ هزار و ۶۸۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۱۴۰ تومانی  با رقم ۶۱ هزار و ۳۷۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است قیمت اسکناس دلار امروز پس از گذشت بیش از یک ماه در مرکز مبادله طلا و ارز ایران یک تومان کاهش داشت و با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان عرضه شد، اما قیمت دلار حواله با رشد ۱۵۵ تومانی همراه شد و از قیمت ۳۹ هزار و ۷۰۹ تومانی به قیمت ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی صعود کرد.

امروز قیمت حواله یورو نیز با افزایش ۳۴۰ تومانی یک پله صعود کرد و در کانال ۴۳ هزار تومانی عرضه شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: