کد خبر: ۳۴۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 20
قیمت دلار در شروع معاملات امروز سه‌شنبه با روند کاهشی همراه شد و به کانال پایین‌تر راه یافت.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با افت بازگشایی شد و سایر ارزها نظیر درهم نیز روند نزولی داشتند. با وجود سیگنال‌ نامساعد سیاسی روز گذشته اما معامله‌گران معتقدند سیاست‌گذار در صدد فضاسازی برای قبل از انتخابات است و احتمال برگشت قیمت به پله‌های پایین کریدور ۵۰ هزار تومانی را می‌دهند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در شروع معاملات امروز سه‌شنبه با روند کاهشی همراه شد و به کانال پایین‌تر راه یافت. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس دلار در پله هشتم کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

Screenshot 2024-02-20 at 11.44.07 AM

روز گذشته موضوع اظهارات رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص غنی‌سازی ایران در سطحی فراتر از نیازهای صلح‌آمیز مطرح شد. وی در این خصوص گفت که قصد دارد ماه آینده میلادی به تهران سفر کند.

با وجود اینکه برداشت معامله‌گران، از این سیگنال نامساعد بود، اما فعالان بازار ارز معتقدند موضوع انتخابات در اولویت نهادهای داخلی است و سیاست‌گذار پولی کشور قصد دارد به هر طریقی قیمت دلار را مدیریت کند. به همین دلیل بازیگران بازار ارز ترجیح می‌دهند در تله بازارساز گرفتار نشوند و چندان تمایلی به ورودهای هیجانی به بازار ندارند.

امروز سه‌شنبه یک اسفند، قیمت درهم با کاهش ۳۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با کاهش ۱۵۰ تومانی روی رقم ۵۶ هزار و ۳۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۳۰ تومانی با رقم ۷۱ هزار و ۵۶۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۱۱۰ تومانی  با رقم ۶۱ هزار و ۲۳۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۷۰۹ در حال عرضه هستند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: