کد خبر: ۳۳۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 14
مدیرعامل تأمین اجتماعی هشدار داد :
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پدیده زیرمیزی در هیچ‌جای نظام درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی قابل قبول نیست و در صورت اتفاق مجبور به برخورد هستیم.

شفا آنلاین>سلامت>میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ، در رابطه با دریافت اضافه وجه (زیرمیزی) پزشکان تامین اجتماعی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری پرداخت پرکیس به پزشک را اصلاح کرده و افزایش داده‌ایم. این رویکرد با هدف افزایش عمق خدمت در مراکز درمانی، ماندگاری بیشتر پزشک‌ها و توسعه خدمات و آمار بوده است.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: پس از اجرای این مسئله ضریب رشد خدمات افزایش داشت و امسال در مقایسه با سال قبل در خدمات سرپایی حدود ۱۸ درصد رشد و درخدمات بستری الخصوص جراحی‌های سنگین حدود ۴ درصد رشد داشته‌ایم.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: ضریب اشغال تخت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته و همه این موارد نشان دهنده موثر بودن افزایش دستمزدهاست. البته هرمیزان هم پرداختی‌ها افزایش یابد بازهم در برابر خدمات پزشکان، کادر درمان و پرستاران ناچیز است؛ اما ماهم تابع یک قواعد در نظام پرداخت هستیم.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: پدیده زیرمیزی در هیچ‌جای نظام درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی قابل قبول نیست و در صورت اتفاق مجبور به برخورد هستیم. البته چند مورد هم گزارش شده که تذکر و بعد قطع همکاری داشته‌ایم، زیرا اجازه نمی‌دهیم در مراکز ما چنین اتفاقاتی عادی سازی شود. همچنین بر اساس قوانین نظام پزشکی بباید برخورد قانونی انجام شود و امیدواریم نظام پزشکی ورود جدی به این مسئله داشته باشد.

 قابل مشاهده در دسکتاپ


 قابل مشاهده در موبایل


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: