کد خبر: ۳۳۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 13
دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حکمی، دکتر حسن بهرامی نژاد را به عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منصوب کرد.

شفا آنلاین>سلامت>دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حکمی، دکتر حسن بهرامی نژاد را به عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منصوب کرد.

در این حکم آمده است؛


جناب آقای دکتر حسن بهرامی نژاد

احتراماً؛ بنا به تصمیمات متخذه و نظر به تعهد، حسن‌سابقه و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان «سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) »  منصوب می گردید؛ تا برابر ضوابط و مقررات، با هماهنگی معاونت محترم درمان دانشگاه و زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.

 امید است، با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری و با تهیه برنامه‌های مدون و بهره‌گیری بهینه از امکانات و توانمندی نیروهای پر تلاش و دلسوز و تعامل با معاونین و مدیران محترم دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.

گفتنی است، دکتر حسن بهرامی نژاد متولد 1347 در نهبندان و پزشک عمومی است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست بیمارستان امام رضا(ع)، شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سربیشه و سرایان و مرکز بهداشت بیرجند، اشاره کرد. / وبدا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: