کد خبر: ۳۳۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 12
قیمت دلار امروز افزایش محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در کف منطقه حمایتی معامله شد. این اسکناس بیش از یک هفته است که در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی تحرکات محدود قیمتی دارد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز تحرکات محدود افزایشی داشت. حرکت رنج دلار در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی در حالی نوسان دارد که روند عرضه و تقاضا در تعادل قرار گرفته و سایر ارزها نیز نوسان قیمتی محدودی در بازار ارز دارند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز افزایش محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در کف منطقه حمایتی معامله شد. این اسکناس بیش از یک هفته است که در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی تحرکات محدود قیمتی دارد.

Screenshot 2024-02-12 at 11.54.17 AM

در حالی عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد که برخی معامله‌گران از تشدید ارزپاشی سیاست‌گذار برای تثبیت قیمت ارز می‌گویند. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی سیاست فریز ارزی بانک مرکزی قیمت دلار را از سایر بازارها عقب نگه داشته و این موضوع دیر یا زود در قیمت خود را نشان می‌دهد.

امروز دوشنبه ۲۳ بهمن قیمت درهم با افزایش ۳۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۱۳۰ در حال معامله است. تتر با افزایش ۱۰۰ تومانی در کانال ۵۴ هزار تومانی در حال پیشروی است و روی رقم ۵۴ هزار و ۸۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس رشد محدود ۱۰ تومانی دارد و با رقم ۶۹ هزار و ۵۳۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با افزایش ۱۱۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت ۵۹ هزار و ۴۱۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. این اسکناس‌ها طی بیش از یک ماه گذشته بدون تغییر قیمت معامله می‌شوند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: