کد خبر: ۳۳۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 10
قیمت دلار امروز با نوسان کاهشی ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در بیشتر روزهای هفته گذشته در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان داشت

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با نوسان کاهشی ۶۰۰ تومانی در سقف کانال چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی بازگشایی شد و یک پله به عقب برگشت. معامله‌گران معتقدند بازار نیمه‌تعطیل ارز، مبادلات دلار را بی‌رمق کرده است و روند معاملات رونق چندانی ندارد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز با نوسان کاهشی ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در بیشتر روزهای هفته گذشته در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان داشت و امروز با کاهش قیمت احتمال برگشت به کانال پایین‌تر را نیز دارد.

Screenshot 2024-02-10 at 11.38.04 AM

امروز بازار ارز نیمه‌تعطیل بود و عرضه و تقاضا تقابل چندانی با یکدیگر قرار نداشتند. معامله‌گران، مبادلات این بازار را محدود عنوان می‌کنند و دلیل کاهش قیمت دلار را نیز همین افت تقاضا می‌دانند.

قیمت درهم امروز شنبه ۲۱ بهمن با کاهش ۷۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۱۰۰ معامله می‌شود. تتر با کاهش ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و با این مقدار افت قیمت به کانال ۵۴ هزار تومانی برگشت. در لحظه نگارش این گزارش تتر روی رقم ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس کاهش ۳۰۰ تومانی دارد و با رقم ۶۹ هزار و ۵۲۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۳۰۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت ۵۹ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. این اسکناس‌ها امروز یک تومان افزایش قیمت داشتند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: