کد خبر: ۳۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 10
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بالگرد اورژانس هوایی این مرکز برای نجات بیمار ۷۸ ساله که دچار سکته قلبی شده بود به پرواز درآمد.
شفا آنلاین>سلامت>سید حمید حسینی روز جمعه افزود: بالگرد اورژانس هوایی نیشابور امروز (جمعه) به درخواست کارشناسان فوریت پزشکی اورژانس پایگاه عبدالله گیو برای امدادرسانی به این بیمار به پرواز درآمد.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: با توجه به در خطر بودن جان بیمار و همچنین زمان طلایی درمان، سریعا بیمار به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل شد و تحت مراقبت کارشناسان اورژانس هوایی قرار گرفت و در پد فرود فجر تحویل کارشناسان عملیاتی پایگاه ۶ شهری و در نهایت به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: افزایش پد‌های فرود بالگرد در مناطق مختلف شهرستان روند امدادرسانی اورژانس هوایی به بیماران اورژانسی را تسریع می‌کند و امیدواریم با همکاری و تعامل سازمان‌های مربوطه بتوانیم روزبروز بر تعداد پد‌های فرود بالگردمان در سراسر شهرستان بیفزاییم.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: