کد خبر: ۳۳۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۶ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 08
معاون پرستاری وزیر بهداشت میزان افزایش حقوق نیروهای نظام سلامت در قالب فوق العاده خاص را اعلام کرد.
شفا آنلاین>سلامت>عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اعلام پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت، میزان افزایش حقوقی این کارکنان چقدر خواهد بود؟»، آنچه مجلس تصویب کرده اسمش را فوق العاده خاص نگذاریم، بلکه نامش این است که ۳ هزار امتیاز به یکی از ردیف‌های شغلی اضافه شود.
به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: این افزایش فقط برای پرستاران نیست، بلکه برای همه کارکنان نظام سلامت است؛ البته بسته به سنوات خدمت فرد، متفاوت است؛ به طوری که ممکن است از کف ۱.۵ میلیون تا ۲ یا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد اما به طور میانگین با پرداخت فوق العاده خاص افزایش ۲ میلیون تومانی در حقوق نیروهای نظام سلامت خواهیم داشت.
معاون پرستاری وزیر بهداشت خاطرنشان کرد:‌ پیشنهاد وزارت بهداشت چیز دیگری یعنی اختصاص ضریب اختصاصی برای این موضوع بود و حاضر بودیم اعتبارات لازم را خودمان هزینه کنیم اما آن پیشنهاد به ۳۰۰۰ امتیاز تغییر پیدا کرد.
عبادی متذکر شد:‌ اما از مسیرهای دیگری پیشنهاد خود را پیگیری می‌کنیم و احتمال دارد اگر متمم بودجه بخورد این کار انجام شود، اما هنوز به سرانجام نرسیده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: