کد خبر: ۳۳۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 07
قیمت دلار امروز با نوسان کاهشی محدودی بازگشایی شد. این اسکناس از ابتدای هفته در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی در نیمه کریدور ۵۰ تومانی بازگشایی شد. معامله‌گران معتقدند این اسکناس در کف جدید در روند الاکلنگی قرار گرفته و این محدوده قیمتی خواست سیاست‌گذار است.

به گزارش شفا آنلاین: قیمت دلار امروز با نوسان کاهشی محدودی بازگشایی شد. این اسکناس از ابتدای هفته در نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

Screenshot 2024-02-07 at 11.45.58 AM

دلار طی دو روز گذشته تحرک قیمتی خاصی نداشت و با نوسانان محدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی در روند الاکلنگی معامله می‌شود. با وجودی که برخی معامله‌گران رشد تقاضا در روزهای پایانی سال را دلیل روند صعودی قیمت‌ها می‌دانند، اما دست سیاست‌گذار همچنان بر گردن دلار است و نهاد تصمیم‌گیر نبض بازار را در دست دارد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند فنر فشرده دلار همچنان به دست سیاست‌گذار است، اما رشد خروج سرمایه از کشور دلیل اصلی روند افزایشی این اسکناس در بلند‌مدت خواهد بود.

پوند انگلیس در آستانه کانال ۷۰ هزار تومانی قرار گرفت

امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن، قیمت درهم با کاهش ۳۰ تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۱۷۰ تومان معامله می‌شود. تتر با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته روی رقم ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس برخلاف کاهش محدود دلار افزایش۳۰۰ تومانی دارد و با رقم ۶۹ هزار و ۸۲۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با افزایش ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. این اسکناس‌ها امروز یک تومان افزایش قیمت داشتند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: