کد خبر: ۳۳۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 06
قیمت دلار امروز در روند افزایشی محدودی بازگشایی شد. این افزایش قیمت منجر به تغییر کانال اسکناس آمریکایی نشد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با نوسان افزایشی محدودی بازگشایی شد. معامله‌گران، روند عرضه و تقاضا را متعادل عنوان می‌کنند و معتقدند نیمه کریدور ۵۰ هزار تومانی کف جدید اسکناس دلار است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز در روند افزایشی محدودی بازگشایی شد. این افزایش قیمت منجر به تغییر کانال اسکناس آمریکایی نشد. به نظر می‌رسد طی روزهای آینده دلار در کف جدید در روند الاکلنگی نوسان داشته باشد. معامله‌گران ضربان‌های اندک افزایشی بازار ارز را حاصل تلاش و ارزپاشی سیاست‌گذارمی‌دانند.

Screenshot 2024-02-06 at 12.13.44 PM

قیمت درهم امروز سه‌شنبه ۱۷ بهمن افزایش ۱۰۰ تومانی داشت و در کانال ۱۵ هزار تومانی پیشروی کرد. درهم امارات در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۵ هزار و ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان معامله می‌شود. تتر با رشد ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال ۵۵ هزار تومانی شد و با رقم ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس با افزایش۳۰۰ تومانی وارد کانال ۶۹ هزار تومانی شد و با رقم ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با افزایش ۱۰۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت ۵۹ هزار و ۲۲۰ تومان در حال معامله است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۰ تومان است. این اسکناس‌ها امروز یک تومان کاهش قیمت داشتند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: