کد خبر: ۳۳۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 05
قیمت دلار در سومین روز هفته با کاهش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی به پله چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی برگشت.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار سومین روز هفته را با کاهش ۴۰۰ تومانی آغاز کرد. افت و خیزهای این اسکناس از ابتدای هفته تا به امروز تداوم داشته و برخی فعالان بازار ارز معتقدند ارزپاشی سیاست‌گذار قیمت ارز را مهار کرده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در سومین روز هفته با کاهش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی به پله چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی برگشت.

Screenshot 2024-02-05 at 12.35.09 PM

طی روزهای اخیر معامله‌گران بازار ارز پیوسته به اخبار و سیگنال‌های بانک مرکزی توجه داشتند و اخبار مربوط به درگیری‌های منطقه خاورمیانه چندان مورد توجه بازیگران ارزی نبود. اسکناس آمریکایی طی سه روز اخیر چهار پله افت قیمت را تجربه کرده است و ارزپاشی سیاست‌گذار برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای ارز، معامله‌گران بسیاری را در لاک احتیاطی فرو برده است.

قیمت درهم که روز گذشته در کف کانال ۱۵ هزار تومانی معامله می‌شد، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن، وارد کانال ۱۴ هزار تومانی شد و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۱۴ هزار و ۸۳۰ تومان معامله می‌شود. علاوه بر این قیمت پوند انگلیس با عقب‌نشینی در کانال ۶۸ هزار تومانی با رقم ۶۸ هزار و ۷۲۰ تومان در حال معامله است و یورو در کف کانال ۵۸ هزار تومانی معامله می‌شود. قیمت تتر امروز کاهشی بود و با رقم ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. . این اسکناس‌ها همچنان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شوند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: