کد خبر: ۳۳۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 05
قیمت طلا و سکه در شروع معاملات سومین روز هفته همانند دو روز گذشته در روند نزولی قرار گرفت.

شفا آنلاین>طلا>سکه امامی در آستانه برگشت به کانال ۳۰ میلیونی قرار گرفت

به گزارش شفا آنلاین:قیمت طلا و سکه در شروع معاملات سومین روز هفته همانند دو روز گذشته در روند نزولی قرار گرفت. کاهش قیمت فاکتورهای اساسی، بازار طلا را با خود همراه کرد. امروز سکه بهار به کانال ۲۸ میلیونی برگشت و سکه امامی در آستانه برگشت به کانال ۳۰ میلیونی قرار گرفته است.

قیمت طلا و سکه طی سه روز اخیر به طور پیوسته روند کاهشی داشت و تمامی قطعات سکه به کانال‌های قیمتی پایین‌تر سقوط کرده‌اند. روند کاهشی قیمت دلار و افت طلای جهانی بازار فلز زرد را با خود همراه کرده است. معامله‌گران چوب سیاست‌گذار را بالای سر دلار می‌دانند و معتقدند تا زمانی که افسار بازار ارز در دست سیاست‌گذار است، بازار طلا و سکه نیز با مدیریت بانک مرکزی قیمت‌گذاری می‌شود.

Screenshot 2024-02-05 at 1.10.24 PM

در سومین روز هفته قیمت دلار کاهش ۴۰۰ تومانی داشت و به پله چهارم کریدور ۵۰ هزار تومانی سقوط کرد. طلای جهانی نیز با افت بیش از ۱۶ دلاری با قیمت ۲۰۲۳ دلاری در حال معامله است. 

قیمت سکه امامی نیم میلیون تومان ریخت

سکه امامی امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ با کاهش ۵۰۴ هزار تومانی در کف کانال ۳۱ میلیونی قرار گرفت و به قیمت ۳۱ میلیون ۶ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با ۲۸۵ هزار تومان کاهش یک پله عقب‌نشینی کرد و روی رقم ۲۸ میلیون و ۸۰۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه و ربع‌ سکه صبح امروز به ترتیب با کاهش ۴۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شدند. این قطعات به ترتیب با رقم ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند. امروز سکه گرمی کمترین افت قیمت را در خانواده سکه دارد و با ۱۰۰ هزار تومان کاهش روی رقم پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود.

حباب سکه با روند قیمت همراه نشد

قیمت طلا در شروع معاملات امروز با روند کاهشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش هر مثقال طلای ۱۸ عیار کاهش ۱۹۷ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۱ میلیون ۷۳۴ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار کاهش نزدیک به ۵۰ هزار تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۷۰۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۶۶۹ هزار تومانی در حال معامله است.

در لحظه نگارش این گزارش حباب سکه روند متوازنی ندارد. حباب سکه‌‌ امامی ۴۳ هزار تومان و سکه‌ بهار ۲۵۳ هزار تومان کاهش دارد. نیم‌سکه ۱۲۳ هزار تومان، ربع سکه ۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۲ هزار تومان کاهش دارد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: