کد خبر: ۳۳۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 02
ارگاسم زنان می تواند مانند یک معمای حل نشدنی باشد. تلاش برای رسیدن به ارگاسم می تواند منجر به لذت یا ناراحتی، تسکین یا ناامیدی شود.

شفا آنلاین>سلامت جنسی>رسیدن به ارگاسم می تواند برای بسیاری از زنان دست نیافتنی باشد. اما این می تواند به سادگی زمان، حساسیت و دانستن چگونگی تحریک لحظه های شیرین او باشد.

به گزارش شفا آنلاین:ارگاسم زنان می تواند مانند یک معمای حل نشدنی باشد. تلاش برای رسیدن به ارگاسم می تواند منجر به لذت یا ناراحتی، تسکین یا ناامیدی شود. 

به گزارش MedlinePlus، تا 20 درصد از زنان هرگز ارگاسم نداشته اند و حدود 50 درصد می گویند که ای کاش بیشتر از این به ارگاسم می رسیدند. ارگاسم می تواند گریزان باشد، و گاهی اوقات دشوار است که ترکیب دقیق رویدادهایی را که شما را به آنجا می برند، مشخص کنید.

از طریق عشق بازی بهتر و موقعیت های جنسی متفاوت می توانید راه های مختلفی را برای بالا رفتن از آن کوه امتحان کنید. وقتی این تکنیک ها را به کار می گیرید، نه تنها ممکن است ارگاسم های باورنکردنی را تجربه کنید، بلکه ارتباط قوی تر و صمیمی تر با شریک زندگی خود را نیز تجربه خواهید کرد.

روش هایی برای ارگاسم بهتر زنان

زمان بیشتری را برای عشق بازی صرف کنید

یک روز پرمشغله و گفتگوهای شتابزده با شریک زندگی تان می تواند هر گونه فکر سرگرم کننده رابطه جنسی را از ذهن شما دور کند، و اینجاست که عشق بازی کلیدی است. عشق بازی می تواند به معنای هر چیزی باشد، از یک متن شیرین یا پر حرارت در زمان ناهار گرفته تا ماساژ با روغن های حسی بعد از شام. این می تواند ساعت ها قبل از وقوع رابطه جنسی شروع شود و هر دقیقه از آن راه را برای O بزرگ هموار می کند. 

عاشقانه را به ترکیب اضافه کنید

یک یادداشت گرم یا یک تماس عاشقانه در طول روز می تواند شریک زندگی شما را به فکر رابطه آینده شما بیاندازد. شمع ها، گل های تازه و موسیقی خلق و خوی می توانند فضایی دوست داشتنی و احساسی ایجاد کنند. برای بسیاری از زنان، صمیمیت و صمیمیت عاطفی می تواند منجر به تجربیات جنسی بهتر و ارگاسم بیشتر شود.

از یک لمس ملایم استفاده کنید

نوازش آرام می تواند قبل از اینکه جلوتر بروید تنش جنسی ایجاد کند. بغل کردن، گرفتن دست همسر یا لمس کردن در صمیمی ترین مکان ها. (نکته: بله، سینه ها یک منطقه حساس هستند، اما آنها تنها نیستند! سعی کنید پشت یا ران ها را نوازش کنید، یا انگشتان خود را در موهای او بکشید.)

بوسیدن را به مرحله بعدی ببرید

بوسیدن برای عشق بازی ضروری است. کشف مکان‌های جدید برای بوسیدن که او را روشن می‌کند می‌تواند هم سرگرم‌کننده و هم ارزشمند باشد. برای شروع، پشت گردن یا شانه ها را امتحان کنید. اگر هنگام بوسیدن، اجازه دهید دستانتان به مناطق وابسته به عشق شهوانی تر بدن او پرسه بزنند، ممکن است به ارگاسم راحت تر برسد.

حواس را تقویت کنید

دکتر لیزا لاولس، کارشناس سلامت جنسی و مدیر عامل شرکت هولیستیک ویزوم، می‌گوید: «زوج‌ها می‌توانند از پیش بازی از طریق ماساژ متقابل با روغن‌های حسی برای افزایش برانگیختگی لذت ببرند. دکتر لاولس می‌گوید، می‌توانید شمع‌های ماساژ را نیز امتحان کنید، که نورهای روحی صمیمی و روغن بدن گرم شده را برای نم نم باران فراهم می‌کنند.

راههای شهوانی را امتحان کنید

لاولس می‌گوید: «کاوش در ادبیات شهوانی یا تماشای سرگرمی‌های اخلاقی و رضایت‌بخش بزرگسالان با هم می‌تواند به برخی از زوج‌ها کمک کند تا برانگیختگی بیشتری پیدا کنند. شهوانی را پیدا کنید که هر دوی شما را برای یک تجربه عالی هیجان زده کند.

صحبت را فراموش نکنید

اگر زنان احساس امنیت و شناخت نداشته باشند، ممکن است در رسیدن به ارگاسم مشکل داشته باشند. "ارتباط در اتاق خواب می تواند صمیمیت، اعتماد و احساس امنیت را با یکدیگر تقویت کند. لاولس می گوید، با استفاده از کلماتی که نشان دهنده قدردانی، عشق و میل هستند، زوج ها می توانند به طور قابل توجهی پیوند، صمیمیت جنسی و احساس رضایت خود را بهبود بخشند.

تمایلات عشق بازی می تواند متفاوت باشد، و برقراری ارتباط با آنچه موثر است، نقش بزرگی در رضایت جنسی دارد. "تنها راه برای دانستن اینکه چه چیزی برای شریک زندگی شما مفید است این است که بپرسید و فراموش نکنید که آنچه را که دوست دارید نیز به اشتراک بگذارید. لیندسی هارپر، پزشک متخصص سلامت جنسی و استادیار بالینی زنان و زایمان می‌گوید: ممکن است برای راحت‌تر شدن نیاز به تمرین باشد، اما کار بر روی ارتباطات جنسی، چه در داخل و چه خارج از اتاق خواب، کلید صمیمیت طولانی‌مدت است. 

نقاط حساس او را بشناسید

کلیتوریس و نقطه G برای ارگاسم زنان بسیار مهم هستند. کلیتوریس که از انتهای عصبی مشابه سر آلت تناسلی ساخته شده است، بسیار حساس است و بیشتر زنان برای تجربه اوج نیاز به تحریک در این ناحیه دارند. / بیتوته


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: