کد خبر: ۳۳۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 02
مدیران خودرو از محصول جدید خود رونمایی کرد. این خودرو عنوان گرانترین سدان مدیران خودرو در سبد محصولاتی این خودروساز را یدک می‌کشد.

شفا آنلاین>خودرو>فونیکس آریزو ۸ توسط مدیران خودرو رونمایی شد تا بازار خودرو به زودی شاهد حضور این محصول جدید مدیران خودرو در بازار باشد.

به گزارش شفا آنلاین:مدیران خودرو از محصول جدید خود رونمایی کرد. این خودرو عنوان گرانترین سدان مدیران خودرو در سبد محصولاتی این خودروساز را یدک می‌کشد.

فونیکس آریزو ۸ توسط مدیران خودرو رونمایی شد تا بازار خودرو به زودی شاهد حضور این محصول جدید مدیران خودرو در بازار باشد.

این خودروی جدید سبد محصولاتی مدیران خودرو عنوان گرانترین خودروی سدانی که توسط این خودروساز خصوصی مونتاژ می‌شود را به خود اختصاص داده است.

آن طور که مدیران خودرویی‌ها برنامه ریزی کردند قرار است این خودرو تنها با موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژ در بازار خودروی ایران عرضه شود.

البته همچنان این گمانه وجود دارد که مدیران این خودروساز خصوصی در ادامه مجاب شوند تا این محصول خود را با تنوع موتوری در دسترس متقاضیان قرار دهند. پیش‌تر قرار بود علاوه بر موتور ۲.۰ لیتری این سدان لاکچری با موتور ۱.۶ لیتری نیز در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

البته مدیران خودرویی‌ها بعد از عرضه فونیکس آریزو ۸ با موتور ۲.۰ لیتری توربو شارژ قصد دارند تا در فاصله کوتاهی این محصول جدید خود را به موتور هیبریدی مجهز کرده و روانه بازار کنند.

نکته قابل توجهی که در ارتباط با آریزو ۸ می‌تواند به آن پرداخت حضور این خودرو از سوی شرکت چینی در نمایشگاه ۲۰۲۳ ژنو است.

چری این محصول خود را به نمایشگاه ژنو به نوعی رونمایی کرد. حال این خودرو در فاصله زمانی کوتاهی به بازار خودروی ایران آمده است. این اتفاق می‌تواند برای متقاضیان خودرو در ایران که علاقه به سوار شدن خودرو‌های روز دنیا دارند، خبر خوبی باشد.

البته مدیران خودرویی‌ها مشخص نکرده اند که این محصول خود را تا پیش از تعطیلات نوروز به بازار عرضه می‌کنند یا نه؟ اما چنانچه این اتفاق در سال ۱۴۰۲ نیفتد به احتمال زیاد در بهار ۱۴۰۳ شاهد حضور این سدان لاکچری مدیران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های کشور خواهیم بود.

فراموش نکینم چالش اصلی این خودرو برای حضور در بازار خودروی کشور طی کردن پروسه قیمت گذاری است باید دید مدیران خودرویی‌ها می‌توانند با چانه زنی قیمت مدنظر خود را برای این محصول خود در قالب مجوز از مراجع ذی صلاح بگیرند یا اینکه این خودروی سدان همانند فونیکس تیگو ۸ پرو پریمیوم که برای مدیران خودرویی‌ها صرفه اقتصادی نداشت به فاصله کوتاهی از سبد محصولاتی این خودروساز خصوصی خارج می‌شود. / اقتصاد نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: