کد خبر: ۳۳۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 30
پرستاران در جریان تحقیقات پلیسی گفتند پس از دیدن پیکر نیمه‌جان زن جوان فوری او را به یکی از تخت‌های اورژانس منتقل کردند و عملیات احیا را برایش انجام دادند اما موفق نشدند جان او را نجات بدهند‌.
شفا آنلاین>حوادث>ماموران پلیس پایتخت مردادماه امسال از وجود جسد دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران مطلع شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که فردی پیکر نیمه‌جان دختر را تا نزدیک اورژانس برده، رها کرده و بعد گریخته است.

 به گزارش شفا آنلاین:پرستاران در جریان تحقیقات پلیسی گفتند پس از دیدن پیکر نیمه‌جان زن جوان فوری او را به یکی از تخت‌های اورژانس منتقل کردند و عملیات احیا را برایش انجام دادند اما موفق نشدند جان او را نجات بدهند‌.

در ادامه تحقیقات مشخصات هویتی زن جوان به نام مهناز کشف شد و ماموران پلیس موفق به شناسایی خانواده‌اش شدند. در تحقیق از خانواده مهناز  معلوم شد او معتاد به شیشه بود و از شوهرش طلاق گرفته بود

ماموران پلیس پایتخت مرداد ماه امسال از وجود جسد دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران مطلع شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که فردی پیکر نیمه جان دختر را تا نزدیک اورژانس برده، رها کرده و بعد گریخته است.

پرستاران در جریان تحقیقات پلیسی گفتند پس از دیدن پیکر نیمه جان زن جوان فوری او را به یکی از تخت‌های اورژانس منتقل کردند و عملیات احیا را برایش انجام دادند اما موفق نشدند جان او را نجات بدهند‌.

در ادامه تحقیقات مشخصات هویتی زن جوان به نام مهناز کشف شد و ماموران پلیس موفق به شناسایی خانواده‌اش شدند. در تحقیق از خانواده مهناز  معلوم شد او معتاد به شیشه بود و از شوهرش طلاق گرفته بود. در بخش دیگری از تحقیقات معلوم شد این زن آخرین بار در خانه پسری به نام حمید که هم محلی اش است، دیده شده بود. با بدست آمدن این نتایج ماموران برای تحقیق به آنجا رفتند و کسی که در را به روی ماموران باز کرد برادر حمید بود. برادر و دیگر اعضای خانواده‌اش از اینکه او کجا رفته است اظهار بی‌اطلاعی کردند.

با این وجود تحقیقات برای یافتن تنها مظنون پرونده ادامه داشت تا اینکه بعد از چند ماه چند تحقیق،‌ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی چند روز پیش ردی از حمید در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد بدست آوردند و او را بازداشت کردند.

مظنون دستگیر شده در پاسخ به سوالات کارآگاهان اداره دهم گفت: من سرقت خانه و کیف قاپی انجام می‌دادم، برای همین دستگیر شدم و حبس کشیدم. در مجموع باید 900 میلیون تومان برای سرقت‌ها پرداخت می کردم. برای همین سهم ارثیه‌ام را از خانواده ام گرفتم. البته همه این پول را به مهناز دادم تا برایم نگه دارد.آن دختر بچه محل ما بود و او هم معتاد بود، به همین خاطر برای  مصرف مواد به خانه برادرم می‌آمد، بعد هم دوست شدیم و به او اعتماد کردم. او شب آخر در خانه ما مواد مصرف کرد و چهار  قرص خواب هم خورد و رفت خوابید.  من نصفه شب بلند شدم که دستشویی بروم، به طور اتفاقی متوجه شدم نفس نمی‌کشد. بعد از آن او را پشت وانت گذاشتم و جلوی بیمارستان بردم.

در ادامه تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات دقیق‌تر اعلام کردند مرگ دختر فوت شده به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف آمفتامین و عوارضی آن  جان خود را از دست داده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد که فرضیه قتل کمرنگ شده است با این وجود تا کشف حقیقت تحقیقات از متهمان ادامه دارد./ دیده بان ایران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: