کد خبر: ۳۳۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 30
محمدعلی محسنی بندپی با اشاره به مهمترین مصوبات بودجه 1403 در حوزه سلامت گفت: یکی از مهمترین مصوبات، پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت است که در ارتقای کیفیت خدمات بخش سلامت نقش موثری دارد.

شفا آنلاین>سلامت>عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یکی از مهمترین مصوبات بودجه ۱۴۰۳ در حوزه بهداشت و درمان را پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت دانست که در ارتقای کیفیت خدمات بخش سلامت نقش موثری دارد و گفت: امیدواریم مجموعه مصوبات مجلس در حوزه سلامت باعث شود که مردم خدمات بهتر و باکیفیت تری را دریافت کنند هر چند برای ارتقای کیفی خدمات نیازمند اجرای هر چه سریع تر پزشک خانواده و نظام ارجاع هستیم.

به گزارش شفا آنلاین:محمدعلی محسنی بندپی با اشاره به مهمترین مصوبات بودجه 1403 در حوزه سلامت گفت: یکی از مهمترین مصوبات، پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت است که در ارتقای کیفیت خدمات بخش سلامت نقش موثری دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت ادامه داد: تحقق 65 درصد از اهداف هر سازمانی منوط به تلاش ها و زحمات نیروی انسانی آن سازمان است، امیدواریم با تغییر محسوسی که در دریافتی کارکنان حوزه سلامت اتفاق  می‌افتد بتوان رضایتمندی بیماران را افزایش داد.

وی با اشاره به اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای واردات آمبولانس در لایحه بودجه 1403 افزود: وقتی حادثه ای برای فردی اتفاق می افتد مدت زمانی که این فرد به نخستین مراکز درمانی منتقل می شود حیاتی خواهد بود و خرید آمبولانس در این رابطه امری مهم است.

محسنی‌بندپی گفت: حدود 10 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی اختصاص یافته که به طور قطع دولت بخش قابل توجهی از آن را برای تامین دارو با توجه به اهمیت آن در نظام سلامت اختصاص خواهد داد، همچنین بر اساس دیگر مصوبه مجلس در حوزه سلامت حدود 75 همت برای تامین منابع ریالی مورد نیاز وزارت بهداشت در بخش دارو و تجهیزات پزشکی پیش بینی شد و اگر چه این مبلغ فاصله قابل توجهی با عدد پیش بینی شده توسط دولت دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت: امیدواریم مجموعه مصوبات مجلس در حوزه سلامت باعث شود که مردم خدمات بهتر و باکیفیت تری را دریافت کنند هر چند برای ارتقای کیفی خدمات، نیازمند اجرای هر چه سریع تر پزشک خانواده و نظام ارجاع هستیم. / پالنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: