کد خبر: ۳۳۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 26
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سازمان جهانی بهداشت (WHO)، به منظور ارتقای ظرفیت پاسخ به فوریت‌های پیش‌بیمارستانی در استان‌های محروم میزبان جمعیت پناهندگان افغان، با حمایت مالی دولت فرانسه سه دستگاه آمبولانس ویژه آفرود را به سازمان اورژانس جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.
شفا آنلاین>سلامت>جعفر میعادفر در مراسم تحویل این آمبولانس‌ها از سازمان جهانی بهداشت به دلیل تلاش‌های مستمر در ارتقای خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی در استان‌های محروم کشور قدردانی کرد.

به گزارش شفا آنلاین:وی با تاکید بر تبعات منفی افزایش قابل‌ توجه تصادفات جاده‌ای در پی ترددهای نامعمول و حمل و نقل غیرقانونی پناهندگان افغان در کشور بر نیاز مبرم، خواستار افزایش این نوع پشتیبانی ها از سازمان اورژانس کشور شد.

میعادفر خاطر نشان کرد: سازمان جهانی بهداشت در رفع این چالش‌ها و بهبود خدمات اورژانس در کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

رئیس سازمان اورژانس کشور به پیامدهای تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی موانع پیش‌ روی این سازمان اشاره کرد و گفت: خرید منابع پزشکی ضروری از جمله آمبولانس و تجهیزات پزشکی به چالشی اساسی برای این سازمان تبدیل شده است اما با وجود این موانع، امیدواریم با همکاری سازمان جهانی بهداشت بر این مشکلات غلبه کنیم و مراقبت‌های اورژانسی را در کشور بهبود بخشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: