کد خبر: ۳۳۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 22
قیمت دلار در سومین روز هفته با کاهش ۱۰۰ تومانی به منطقه ۵۳ هزار و ۶۰۰ تومانی روز شنبه برگشت.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت دلار سومین روز هفته را با کاهش ۱۰۰ تومانی آغاز کرد. افت و خیزهای محدود دلار از ابتدای هفته تا به امروز تداوم داشته است. برخی فعالان بازار ارز معتقدند ارزپاشی سیاست‌گذار قیمت دلار را مهار کرده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در سومین روز هفته با کاهش ۱۰۰ تومانی به منطقه ۵۳ هزار و ۶۰۰ تومانی روز شنبه برگشت.

Screenshot 2024-01-22 at 12.02.29 PM

در روزهای اخیر معامله‌گران بازار ارز پیوسته به اخبار مربوط به درگیری منطقه توجه داشتند و معتقد بودند حضور مستقیم ایران در تنش‌های هفته گذشته، هر چه را که سیاست‌گذار رشته کرده بود، پنبه کرد. در پی این رخدادها، محدوده ۵۱ هزار تومانی شکسته شد و دلار طی سه روز، دو هزار و ۲۵۰ تومان گران شد.

با وجود ارزپاشی سیاست‌گذار برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای دلار اما فعلا قیمت‌ این اسکناس از محدوده ۵۳ هزار تومانی دست نکشیده است. فعالان بازار ارز منطقه مذکور را همانند محدوده ۴۹ هزار تومانی، قیمت جدید دلار برای تکرار الگوی پاندولی می‌دانند.

قیمت دلار امروز در بازارهای مجاور در روند کاهشی قرار گرفته است.  دلار سلیمانیه با کاهش ۱۵۰ تومانی روی رقم ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با کاهش ۱۰۰ تومانی، کانال ۵۳ هزار تومانی را از دست داد و با قیمت ۵۲ هزار و ۹۹۰ تومانی در حال معامله است. درهم امارات افت ۴۰ تومانی دارد و با قیمت ۱۴ هزار ۷۹۰ تومانی معامله می‌شود.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان است و از ابتدای هفته تغییر قیمتی نداشته است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: