کد خبر: ۳۳۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 21
قیمت دلار در شروع دومین روز هفته روند افزایشی محدودی دارد. در شروع اولین روز بهمن، دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۷۵۰ تا ۷۸۰ تومان در حال معامله است و در زمان بازگشایی بازارها رشد ۱۰۰ تومانی داشته است.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز در روند الاکلنگی قرار گرفته و با ۱۰۰ تومان افزایش به کانال ۵۴ هزار تومانی نزدیک شده است. روند معاملات پشت‌ خطی هم فعال‌تر شده و افزایش‌ قیمت در این بازار، تلرانس ۱۰ و ۲۰ تومانی دارد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در شروع دومین روز هفته روند افزایشی محدودی دارد. در شروع اولین روز بهمن، دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۷۵۰ تا ۷۸۰ تومان در حال معامله است و در زمان بازگشایی بازارها رشد ۱۰۰ تومانی داشته است.

در لحظه نگارش این گزارش، دلار با رشد پلکانی ۱۰ تا ۲۰ تومانی در روند افزایشی قرار دارد و معاملات پشت خطی نسبت به روز گذشته داغ‌تر شده است. گفتنی‌ست امروز روند عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد.

Screenshot 2024-01-21 at 12.22.50 PM

در روزهای گذشته تحلیلگران بازارهای مالی احتمال ورود قیمت دلار به کانال ۵۴ هزار تومانی را مطرح کرده بودند. امروز برخی معامله‌گران معتقدند دلار برای خیز برداشتن به کانال بالاتر آماده است و روند نزولی برای این اسکناس متصور نیستند.

قیمت دلار امروز در بازارهای مجاور در روند افزایشی قرار گرفته است. دلار سلیمانیه با رشد ۵۰۰ تومانی به کانال ۵۴ هزار تومانی ورود کرد و روی رقم ۵۴ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با رشد ۴۵۰ تومانی به کانال ۵۳ هزار تومانی ورود کرده و با قیمت ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومانی در حال معامله است. درهم امارات افزایش ۵۰ تومانی دارد و با قیمت ۱۴هزار ۸۳۰ تومانی معامله می‌شود.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: