کد خبر: ۳۳۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 2024January 16
قیمت خودرو امروز 26 مرداد 1402 با تغییرات عجیبی همراه نیست. اکثر محصولات در بازار با همان نرخ روز گذشته در حال معامله هستند و تعداد انگشت‌شماری با افت و خیز نسبی همراه‌اند.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز 26 مرداد 1402 پس از چند روز بالا و پایین جزئی، سرانجام آرام گرفته و جز در مواردی، اغلب خودروها در ثبات کامل قیمتی قرار گرفته‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز 26 مرداد 1402 با تغییرات عجیبی همراه نیست. اکثر محصولات در بازار با همان نرخ روز گذشته در حال معامله هستند و تعداد انگشت‌شماری با افت و خیز نسبی همراه‌اند.

عمده دلیل ثبات بازار از آغاز امروز، تعطیلی گسترده بنگاه‌های خرید و فروش خودرو به دلیل انتهای هفته بوده و احتمالاً، با آغاز دوباره روند معاملات از ابتدای هفته آتی، افت و خیز قیمت‌ها نیز آغاز خواهد شد.

قیمت خودروهای داخلی

امروز، قیمت خودروهای داخلی تغییر چندانی ندارد و تعداد اندکی، افزایش یا کاهش جزئی دارند.

پراید 131 و پراید 111 با مدل 1399، چند روزی می‌شود که هیچ تغییر قیمتی نداشتند. این دو خودروی اقتصادی سایپا امروز نیز هیچ تغییری نداشته و به ترتیب با همان قیمت‌های 315 و 325 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

شاهین دنده‌ای G که از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود، همانند روز گذشته و بدون هیچ تغییری با همان نرخ 573 میلیون تومانی معامله می‌شود.

رانا پلاس ایران خودرو، یک سدان بر پایه پلتفرم پژو 206 بوده که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افزایش نرخ را تجربه کرد و با قیمت 495 میلیون تومان رسید. به این ترتیب، این خودروی ایرانی تنها یک قدم با کانال 500 میلیونی فاصله دارد.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ که از پرقدرت‌ترین خودروهای تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود، نسبت به روز گذشته با افت 7 میلیون تومانی به نرخ 748 میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار مونتاژی نیز وضعیت تغییرات قیمت خودرو به همین صورت گزارش می‌شود.

بسترن B30 با مدل 1400 یکی از محصولات بازار بوده که هفته‌هاست بدون تغییر و با همان قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو 5IE توربوشارژ از جدیدترین محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود که از آغاز امروز، با افت حدود 10 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 140 میلیون تومان رسیده است.

جک S5 نیوفیس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که امروز نیز بدون تغییر و با همان نرخ یک میلیارد و 410 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S5 اتوماتیک 6 سرعته از خودروهای مونتاژی شرکت ایران خودرو بوده که نسبت به روز گذشته حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. به این ترتیب، کراس‌اوور تولیدی این شرکت با نرخ یک میلیارد 230 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به اینکه تنها یک روز به انتهای هفته باقی مانده است، به دلیل تعطیلی بازار، انتظار نمی‌رود که تغییری در قیمت خودرو مشاهده شود. اما از آغاز هفته آتی احتمال می‌رود که بازهم تغییر آن‌چنانی در قیمت‌ها مشاهده نشود. به عبارتی فعلاً هیچ خبر یا اتفاق مهمی در بازار به چشم نمی‌خورد که بتواند تأثیر زیادی روی قیمت‌ها و روند بازار داشته باشد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: