کد خبر: ۳۳۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 2024January 16
دلار در شروع معاملات امروز با افزایش قیمت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش دلار با افزایش ۲۹۰ تومانی در حال پیشروی در کانال ۵۲ هزار تومانی است و با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می‌شود.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در شروع چهارمین روز هفته افزایشی شد. این در حالی بود که طی روزهای اخیر، بانک مرکزی تلاش کرده بود قیمت دلار را کاهش داده و در کانال‌های پایینی تثبیت کند. با این حال سیگنال‌های سیاسی بامداد امروز، قیمت دلار را افزایشی کرد. معامله‌گران تصور می‌کنند تنش در منطقه بالا خواهد رفت و روند قیمت دلار صعودی است.

به گزارش شفا آنلاین:دلار در شروع معاملات امروز با افزایش قیمت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش دلار با افزایش ۲۹۰ تومانی در حال پیشروی در کانال ۵۲ هزار تومانی است و با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار امروز 26 دی

شب گذشته اخبار مربوط به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در بخش‌هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک، منجر به افزایش سطح معاملات فردایی در ساعات ابتدایی روز جاری شد. این موضوع امروز مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت و باعث رشد تقاضا و افزایش قیمت دلار شد.

در همین حال، شماری از اعضای سنا و مجلس نمایندگان آمریکا معتقدند این حمله تکلیف احیای برجام برای همیشهروشن می‌کند. آنها گفته‌اند که جو بایدن باید به مماشات با ایران پایان دهد و از مذاکرات احیای توافق هسته‌ای خارج شود.

بایدن از توافق هسته‌ای خارج نمی‌شود

در همین راستا علی صادقین کارشناس و تحلیلگر اقتصادی در خصوص حمله موشکی سپاه و اظهارات مجلس نمایندگان آمریکا به تجارت‌نیوز گفت:«ممکن است این موضوع قیمت دلار را مقداری افزایش دهد اما بایدن قطعا از توافق هسته‌ای خارج نمی‌شود.»

وی در خصوص اظهارات اعضای مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: «درخواست خروج از برجام به طور قطع توسط اعضای جمهوری‌خواه سنا صورت گرفته و نمی‌تواند تاثیر عجیب و غریبی بر روند تصمیمات بایدن بگذارد.

صادقین اظهار کرد: «بعید می‌دانم تا انتخابات آمریکا تصمیم خاصی در ارتباط با ایران در موضوع هسته‌ای گرفته شود.»

رشد قیمت دلار در بازارهای همسایه 

امروز سه‌شنبه قیمت دلار در بازارهای مجاور نیز افزایش داشت. درهم امارات با رشد ۵۰ تومانی بازگشایی شد و روی قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومانی در حال معامله است. قیمت دلار سلیمانیه با رشد ۴۰۰ تومانی وارد کانال ۵۳ هزار تومانی شد. این اسکناس با رقم ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان در حال معامله است. دلار هرات نیز یک پله پیشروی دارد و با رشد ۳۵۰ تومانی در سطح قیمتی ۵۳ هزار و ۱۷۰ تومانی قرار دارد.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۶ تومان است. قیمت این اسکناس همانند دو هفته اخیر همچنان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: