کد خبر: ۳۳۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۴ دی ۱۴۰۲ - 2024January 14
زن جنایتکار، دختر 18ماهه شوهرش را با خوراندن لاک‌پاک‌کن به کام مرگ کشاند تا چند روز بعد به اتهام قتل و کودک آزاری دستگیر شود.
شفا آنلاین>سلامت> چندی قبل آیریس ریتا آلفرا، 18ماهه که با پدرش، جاکوب و همسر دوم او به نام الیسیا لین اوونز، 20ساله زندگی می‌کرد، ناگهان بیهوش شد. پدرش او را بلافاصله به بیمارستانی در پنسیلوانیا منتقل کرد اما 4روز بعد او جانش را از دست داد.
به گزارش شفا آنلاین: در کالبد شکافی جسد آیریس، آثاری از استون، لاک‌پاک‌كن ناخن در خون او یافته شد که باعث نارسایی اندام و درنهایت مرگ او شده بود. در بررسی از دستگاه گوارش کودک، توپ‌های سیلیکونی منبسط شده پیدا شد. همچنین در بررسی‌ها مشخص شد که کودک پیچ فلزی و باتری‎های دکمه‌ای قورت داده است و این اشیاء از ماه‌ها قبل از مرگ بلعیده شده بودند. پزشکی قانونی براساس نتایج کالبدشکافی مرگ کودک را مشکوک دانسته پلیس را در جریان قرار داد. پلیس بلافاصله از افراد نزدیک به کودک بارها بازجویی کرد و این سؤال پیش آمد که این اشیاء و مایع لاک‌پاک‌کن عمدا در اختیار کودک برای بلعیدن قرار گرفته است یا خیر؟
بررسی‌های کارآگاهان حاکی از این بود که همسر دوم پدر مقتول پیش از این به 3فقره قتل متهم شده و 5حمله شدید در پرونده‌اش داشته و اکنون نیز متهم به قتل کودک 18ماهه است. در این شرایط به‌گفته قاضی منطقه، قرار است آلیسیا به‌زودی در رابطه با اتهاماتش محاکمه شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: