کد خبر: ۳۳۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۴ دی ۱۴۰۲ - 2024January 14
قیمت خودرو امروز، شنبه، 23 دی 1402، کار خود را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد و با شروع دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، شنبه، 23 دی 1402، کار خود را با ثبات نسبت به روزهای گذشته آغاز کرد. با توجه به تحرکاتی که در روزهای پایانی هفته گذشته در بازار خودرو صورت گرفت، احتمال می‌رود که این ثبات قیمت، موقتی بوده و از ساعات آینده نوسانات بازار آغاز شود.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، شنبه، 23 دی 1402، کار خود را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد و با شروع دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است. البته احتمال می‌رود که این ثبات قیمت به صورت موقتی بوده و با رسیدن به ساعات پایانی روز، نوسانات بازار نیز قابل مشاهده باشد.

نرخ دلار در بازار آزاد طی روزهای پایانی هفته گذشته در نزدیکی کانال 52 هزار تومان قرار گرفت که همین امر موجب افزایش قیمت ناگهانی در بازار خودرو شد. از سوی دیگر با توجه به تحقق نیافتن وعده‌ها در مورد واردات خودرو و نزدیک شدن به عید، خریداران در حال بازگشت به بازار هستند و افزایش محسوس تقاضا به چشم می‌خورد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر با 376 میلیون تومان قابل خریداری است.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از هفته‌های گذشته از کانال 600 میلیون تومان عبور کرده، اما امروز با  همان نرخ 639 میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی که از سدان‌های پرفروش بازار محسوب می‌شود تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با قیمت 655 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 735 میلیون تومان معامله می‌شود.

1

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز خبری از تغییرات قیمتی نیست.

آریزو 5 توربو جدید سدان نسبتاً اقتصادی مدیران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته ندارد و با یک میلیارد و 100 میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی شرکت ایران خودرو است که با همان قیمت یک میلیارد و 780 میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

فردا T5 کراس‌اوور مونتاژی شرکت فردا محسوب می‌شود که نوسان چندانی در بازار ندارد. فردا T5 امروز نیز تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و 450 معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم نیو 5 نفره کراس‌اوور محبوب بهمن موتور به شمار می‌رود که در روزهای گذشته با افزایش قیمت همراه بود، اما امروز با همان قیمت یک میلیارد و 820 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

2

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بازار خودرو پس از حدود 10 ماه ثبات و رکود، سرانجام از هفته‌های گذشته نوسانات خود را آغاز کرده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که با توجه به تغییرات نرخ ارز و عملی نشدن بسیاری از وعده‌های دولت‌مردان در مورد بازار خودرو و همچنین، انتشار برخی اخبار در مورد میزان تولید و نحوه فروش خودروسازان، احتمالاً قیمت خودرو همانند هفته‌های گذشته صعودی خواهد بود؛ البته در صورتی که دولت بتواند رشد نرخ ارز را کنترل کند می‌توان انتظار ثبات در بازار خودرو را داشت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: