کد خبر: ۳۳۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۳ دی ۱۴۰۲ - 2024January 13
قیمت دلار امروز با رشد ۲۵۰ تومانی از نیمه کانال ۵۱ هزار تومانی عبور کرد و در بازگشایی بازار ارز با قیمت ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت دلار هفته گذشته را با بازدهی مثبت به پایان رساند. این اسکناس امروز و در شروع آخرین هفته دی با رشد ۲۵۰ تومانی به کانال بالاتر نزدیک شده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز با رشد ۲۵۰ تومانی از نیمه کانال ۵۱ هزار تومانی عبور کرد و در بازگشایی بازار ارز با قیمت ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد. معامله‌گران می‌گویند دلار به منطقه ۵۲ هزار تومانی ورود خواهد کرد.

Screenshot 2024-01-13 at 12.07.21 PM

فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسان صعودی پیش‌بینی می‌کنند و اخبار نامساعد سیاسی و تقاضای پایان سال را دلیل این رشد قیمت می‌دانند. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی این روند صعودی عادی است و باید مانند یک نوسان افزایشی به آن نگاه کرد. آنها معتقدند دومینوی قیمت‌گذاری دستوری دولت بر اقتصاد ریشه تمام چالش‌های اقتصادی حال حاضر است؛ اما آنچه دلار را راهبری می‌کند تورم و انتظارات تورمی است.

امروز شنبه قیمت دلار در بازارهای مجاور افزایش داشت. قیمت دلار سلیمانیه با افزایش ۱۵۰ تومانی روی رقم ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومانی ایستاد. دلار هرات رشد ۲۰۰ تومانی داشت و با قیمت ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومانی معامله شد. درهم امارات نسبت به آخرین معامله هفته گذشته تغییر قیمت نداشته و با رقم ۱۴هزار ۳۰۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۷ تومان است. امروز این اسکناس در مرکز مبادله تغییر قیمت نداشت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: