کد خبر: ۳۳۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - 2024January 08
عباس کبریایی زاده و محمد عبده زاده در نامه‌ای مشترک خطاب به سید حیدر محمدی از اقدام سامانه تیتک مبنی بر افزایش دو برابری هزینه بارگذاری فایل‌های XML هر جعبه محصول بدون اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی انتقاد کرده و عملکرد این سامانه را مورد انتقاد قرار دادند.

شفا آنلاین>سلامت>روسای هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران در نامه‌ای مشترک خطاب به رئیس سازمان غذا و دارو از اقدام سامانه تیتک مبنی بر افزایش دو برابری هزینه بارگذاری فایل‌های XML هر جعبه محصول بدون اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی انتقاد کرده و عملکرد این سامانه را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش شفا آنلاین:عباس کبریایی زاده و محمد عبده زاده در نامه‌ای مشترک خطاب به سید حیدر محمدی از اقدام سامانه تیتک مبنی بر افزایش دو برابری هزینه بارگذاری فایل‌های XML هر جعبه محصول بدون اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی انتقاد کرده و عملکرد این سامانه را مورد انتقاد قرار دادند.

 در بخشی از این نامه آمده است:
ظاهرا این مبلغ به عنوان هزینه‌های پشتیبانی سایت از صنعت دریافت می‌شود اما در ازای آن هیچ نوع خدمات قابل قبول و گزارش‌های قابل استفاده‌ای از سامانه تیتک ارائه نمی‌شود. بسیاری از مشکلات جاری شرکت‌ها اساساً به ماهیت این سایت و طراحی آن باز می‌گردد.

فانا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: