کد خبر: ۳۳۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 2024January 07
چه کسی گمان می‌کرد کسانی نه‌فقط از به خون غلتیدن آد‌م‌ها به‌خصوص کودکان دل‌شان نلرزد، بلکه آن را مستمسکی برای تخفیف و تحقیر ساختار سیاسی امروز ایران قرار دهند.
شفا آنلاین>اجتماعی>وضع امروز ازآن‌رو اسفناک است که این عدم‌پیوند و غیریت‌سازی به این منتج شده که بخشی از این جامعه برای آن دیگری‌ای که مانند او فکر نمی‌کند، حتی حق‌حیات هم قائل نمی‌شود. 

به گزارش شفا آنلاین:چه کسی گمان می‌کرد کسانی نه‌فقط از به خون غلتیدن آد‌م‌ها به‌خصوص کودکان دل‌شان نلرزد، بلکه آن را مستمسکی برای تخفیف و تحقیر ساختار سیاسی امروز ایران قرار دهند. بعضی می‌گویند این طوفان حاصل باد کاشته‌شده پیشین است. اینکه وقتی تندروهای قدرتمند در نهان و آشکار برای غیر خودشان ارزش و حقی قائل نیستند، بالاخره کسانی هم ازاین‌سو پیدا می‌شوند که عین همان رفتار را داشته باشند. حتماً که رفتارهای پیشین آنان در این وضعیت بی‌تاثیر نیست، اما همه‌ی آن نیست. جامعه‌ی ایرانی دیروقتی است که به‌سمت گسست میل می‌کند.

این روزنامه افزوده است: وضع امروز ازآن‌رو اسفناک است که این عدم‌پیوند و غیریت‌سازی به این منتج شده که بخشی از این جامعه برای آن دیگری‌ای که مانند او فکر نمی‌کند، حتی حق‌حیات هم قائل نمی‌شود.شاید انتظار امثال ما آرزواندیشانه بود وقتی که؛ رسانه‌های بزرگ و کوچکی که با مالیات مردم ارتزاق می‌کنند دائماً در حال نفرت‌پراکنی و خط‌کشی میان مردم هستند. وقتی که تریبون‌های رسمی دست تندروهایی است که رسماً بخشی از مردم را دیگری‌ای می‌دانند که حتی لیاقت زندگی در ایران ندارند و اساساً شهروند نیستند. وقتی که کشته‌شدن همین مردم مظلوم کرمان در مراسم تشییع سردار سلیمانی، آن‌هم با وضعیتی دردناک حتی آنقدر اهمیت نداشت که مقصران و مسببان شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گیرند. / هم میهن

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: