کد خبر: ۳۳۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - 2024January 06
قیمت دلار در آخرین معامله هفته گذشته یک پله صعود کرد و با رقم ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. امروز قیمت این اسکناس کاهش ۱۵۰ تومانی داشت و در نخستین معامله امروز با قیمت ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله شد.

شفا آنلاین>سلامت> قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با گپ منفی باز شد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت. قیمت این اسکناس در آخرین روز هفته گذشته، تحت تاثیر حادثه تروریستی کرمان یک پله صعود کرده بود. پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی مبنی بر این بود که قیمت، به صورت هیجانی افزایش یافته و بازار امروز با گپ منفی بازگشایی می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین: قیمت دلار در آخرین معامله هفته گذشته یک پله صعود کرد و با رقم ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد. امروز قیمت این اسکناس کاهش ۱۵۰ تومانی داشت و در نخستین معامله امروز با قیمت ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله شد.

حمله تروریستی در کرمان، قیمت دلار را در هفته گذشته صعودی کرد. برخی کارشناسان اقتصادی با تاکید بر ریسک‌گریز بودن بازارهای مالی معتقدند عامل اصلی بازدهی مثبت بازار ارز در هفته دوم دی خبر حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان بود. آنها این رخداد را مشابه جنگ غزه می‌دانند که منجر به ورود قیمت دلار به کریدور ۵۰ هزار تومانی شد. کارشناسان بر این باورند که قیمت دلار به طور کلی در مسیری کاهشی است و به کف کریدور ۵۰ هزار تومانی باز می‌گردد.

قیمت دلار، طی معاملات روز پنجشنبه در بازارهای همسایه افزایش داشت اما در شروع هفته سوم دی و در لحظه نگارش این گزارش بازارهای مجاور نیز همانند دلار تهران روند کاهشی دارند. دلار هرات با کاهش ۱۲۰ تومانی به قیمت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تومانی رسید. دلار سلیمانیه با کاهش ۸۰ تومانی کانال ۵۱ هزار تومانی را از دست داد و در نخستین معامله امروز با قیمت ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد. درهم امارات با ۲۰ تومان کاهش روی قیمت ۱۴ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار، در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۹ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۳۵۸ تومان است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: