کد خبر: ۳۳۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - 2024January 06
متهمان اظهار كردند كه پس از سرقت طلاهاي مقتول، او را به قتل رساندند و جسد او را به يكي از باغ‌هاي اطراف تهران بردند و جسد را آتش زدند و در ادامه جسد سوخته را داخل كيسه قرار دادند و داخل رودخانه‌اي در همان اطراف انداختند.

شفا آنلاین>حادثه> ۲۵آذر ماه ۱۴۰۲ گزارش مفقودي زني ميانسال به اداره آگاهي تهران اعلام مي‌شود. در اين گزارش قيد شده بود كه مفقودي پس از سوار شدن به داخل خودروي پرايد سفيد، تلفن همراهش خاموش و ديگر از او خبري نشده است.
به گزارش شفا آنلاین:معاون جنايي پرونده در اين رابطه  مي‌گويد: «۲۷ آذر ماه سال جاري گزارش يك مورد مفقودي به اداره آگاهي اطلاع داده مي‌شود كه البته تاريخ فقداني مربوط به دو روز قبل از گزارش واصله به پليس بوده است. ماموران در گام اول فيلم دوربين‌هاي مداربسته محلي كه فقداني در آخرين بار ديده شده بود را بررسي مي‌كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد؛ زن ميانسالي كه مفقود شده وقتي از سالن ورزشي خارج مي‌شود سوار يك دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ مي‌شود كه يك نفر آقا هم صندلي عقب نشسته بود. خودرو بعدا  توسط ماموران تحت تعقيب قرار مي‌گيرد و مشخص مي‌شود كه خودرو پس از سوار كردن اين زن ميانسال به سمت پرديس حركت كرده است. اقدامات متعددي براي شناسايي متهم يا متهمان صورت گرفت، اما بي‌نتيجه ماند، چون متهمان هيچ ردي از خود به جاي نگذاشته بودند.» 
معاون جنايي پرونده در ادامه توضيح مي‌دهد: «در گام بعدي سوابق قبلي افراد مورد نظر بررسي شد. ماموران سعي كردند از هر طريقي شده به متهمان دسترسي پيدا كنند. در نهايت دو متهم در پرند شناسايي شدند و تحت يك تعقيب و گريز در ميدان آزادي دستگير مي‌شوند. متهمان پس از انتقال به اداره آگاهي به قتل زن ميانسال اعتراف مي‌كنند. متهمان اظهار كردند كه پس از سرقت طلاهاي مقتول، او را به قتل رساندند و جسد او را به يكي از باغ‌هاي اطراف تهران بردند و جسد را آتش زدند و در ادامه جسد سوخته را داخل كيسه قرار دادند و داخل رودخانه‌اي در همان اطراف انداختند. در نهايت ۱۳ دي ماه تيمي از ماموران اداره چهارم به محل اعزام و جسد زن مفقود شده را كشف مي‌كنند.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: