کد خبر: ۳۳۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۵ دی ۱۴۰۲ - 2024January 05
شمار کل مجروحان سرپایی و بستری حادثه ۲۸۴ نفر بوده است.
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس اورژانس کرمان با بیان اینکه هم‌اینک در صبح جمعه شمار بستری مجروحان حادثه تروریستی به ۱۳۷ نفر در بیمارستان‌های سطح شهر رسیده گفت: از این تعداد ۴۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۹۵ نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر سید محمد صابری با اشاره به تعداد مصدومان بستری در بخش های ویژه و عادی بیمارستان‌های شهر کرمان، افزود: هم اینک مصدومان انفجارهای تروریستی کرمان در ۱۰ بیمارستان این شهر تحت درمان قرار دارند.

شمار کل مجروحان سرپایی و بستری حادثه ۲۸۴ نفر بوده است.

رییس اورژانس کرمان ادامه داد: از میان ۱۳۷ مصدوم بستری در بیمارستان های کرمان ۵۵ نفر زن، ۵۶ نفر مرد، ۲۶ نفر کودک زیر ۱۵ سال، ۱۷ نفر متصل به دستگاه و ۲۵ نفر زیر نظر در آی سی یو هستند.

تروریست های کوردل عصر روز گذشته (چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

شمار اولیه شهدای این حادثه نیز ۸۴ نفر اعلام شده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: