کد خبر: ۳۳۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۲ دی ۱۴۰۲ - 2024January 02
مرد مسلحی که یک برادرزن خود را به قتل رسانده و همسر و برادرزن دیگرش را زخمی کرده بود، برای تمام کردن کار دوباره به صحنه جرم برگشت.

شفا آنلاین>حادثه>این ماجرای هولناک اواخر آبان گذشته هنگامی در بولوار هدایت مشهد رخ داد که اختلافات خانوادگی میان یک زوج جوان شدت گرفت و زن ۳۴ ساله دیگر حاضر نبود به خاطر رفتارهای نسنجیده شوهرش و روابط سرد عاطفی که به همین خاطر به وجود آمده بود، با او زندگی کند.

به گزارش شفا آنلاین:در این شرایط ۲تن از برادران زن جوان برای حل مشکل خانوادگی به منزل «هادی-ت» (مرد۴۰ ساله) آمدند اما حین گفتگوها ناگهان مرد ۴۰ ساله با عصبانیت به طرف کابینت آشپزخانه رفت و درحالی با چهره ای خشمگین به سوی همسر و برادرزن‌هایش بازگشت که سلاح کلت جنگی را در دست می‌فشرد. او بی درنگ لوله اسلحه را به سمت همسرش نشانه گرفت اما هنگامی ماشه را فشرد که برادرزن ۴۲ ساله اش خود را مقابل خواهر سپرکرد تا اسلحه را از دست شوهر خشمگین او بگیرد.

در این لحظه بود که گلوله جنگی بر پیشانی «حمید-الف» نشست و او را نقش بر زمین کرد. همزمان با فرار مرد مسلح، همسر و برادرزن ۲۴ ساله وی نیز به روی پله های ساختمان رفتند تا از فرار وی جلوگیری کنند ولی مرد سنگدل دوباره روی پله ها ایستاد و برادرزن دیگرش را نیز هدف گرفت. این بار گلوله در دست برادرزن ۲۴ ساله جا خوش کرد و زن جوان نیز از ترس به داخل اتاق گریخت.

با صدای شلیک های پیاپی، همسایگان از خانه هایشان بیرون آمدند ولی مرد مسلح در حالی از صحنه جرم گریخت که برادرزن ۴۲ ساله‌اش بر اثر اصابت گلوله جان سپرد و ایمان (برادرزن ۲۴ ساله) او نیز روانه بیمارستان شد و از مرگ نجات یافت.

طولی نکشید که با گزارش این جنایت هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات میدانی گسترده ای با حضور قاضی محمود عارفی راد در مرکز درمانی و محل وقوع جنایت آغاز شداما قاتل مسلح سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ به محل نامعلومی گریخته بود.

در همین حال بادستور ویژه قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد،تصاویر بدون پوشش متهم فراری منتشر شد و بررسی های تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری قاتل مسلح فراری ادامه یافت اما هنوز تحقیقات دراین پرونده جنایی به سرنخ هایی از مخفیگاه وی نرسیده بود که نیمه شب چهارشنبه گذشته وی حادثه وحشتناک دیگری را رقم زد.

این قاتل فراری را شناسایی کنید/ هشدار قاطعانه پلیس به کسانی که به اختفای متهم کمک کنند+ عکس

او که به صورت پنهانی وارد بولوار توس مشهد شده بود، در اطراف منزل خانواده همسرش به کمین نشست و دریک لحظه دوباره به صورت ایمان (برادرزن ۲۴ ساله‌اش) شلیک کرد و از صحنه جرم گریخت.

همزمان با انتقال مجروح این حادثه وحشتناک به مرکز درمانی، تحقیقات پلیس نیز درحالی وارد مرحله جدید شد که قاضی«محمودعارفی راد» به افرادی که به اختفای قاتل مسلح فراری کمک می کنند، قاطعانه هشدار داد در صورتی که افرادی برای فراری دادن متهم تحت تعقیب یا در اختیار قراردادن محلی برای اختفای وی، همکاری کنند پس از محاکمه به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهند شد.

در همین حال سرهنگ مهدی سلطانیان (جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از مخفیگاه متهم مسلح فراری را با تلفن های۱۱۰ یا۲۱۸۲۵۲۶۷ یا۰۹۰۱۶۲۰۵۹۱۱ در میان بگذارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: