کد خبر: ۳۳۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۸ دی ۱۴۰۲ - 2023December 29
زمانی که برای خرید بیمه مسافرتی کانادا از طریق شرکت‌های معتبر اقدام می‌کنید. به‌دقت به اطلاعاتی که در داخل فرم‌ها برای شما ارائه‌شده است دقت کنید.
 شفا آنلاین>سلامت>تمام خسارتی که در طول سفر به شما وارد می‌شود از طریق این بیمه به شما پرداخت خواهد شد و هیچ‌گونه تصیحح اطلاعات غلط بعد از عقد قرارداد بیمه مسافرتی برای شما ممکن نیست.
به گزارش شفا آنلاین: بیمه مسافرتی  یکی از ملزومات سفر شما محسوب می‌شود. این شما هستید که مشخص می‌کنید این بیمه چه خدماتی را باید برای شما پوشش دهد. حتی مدت‌زمانی که شما تحت پوشش بیمه مسافرتی هستید هم از سوی انتخابی‌های که شما در شرکت بیمه‌گذار انجام می‌دهید برای شما در نظر گرفته می‌شود.

چه خدماتی با بیمه مسافرتی به دست می‌آورید؟

  • پرداخت هزینه بیمه‌های خاص به بیماران خاص مثل بیماری‌های استخوانی که باید شرایط دریافت حق بیمه را در بیمه‌نامه ذکر کنند.

  • هزینه‌های که قابل پیش‌بینی نیستند و به‌یک‌باره در پیش روی مسافر در طول سفر قرار داده می شود. به‌عنوان‌مثال هزینه‌های اقامتی و خوردوخوراک در صورت بروز مشکل باید توسط شرکت بیمه پرداخت شود.

  • هزینه‌های دیگری مثل هزینه درمان دندان‌درد و آمبولانس زمینی و هوایی هم به عهده این بیمه‌نامه است.

  • خدمات مرتبط به سرویس‌های پزشکی البته هزینه‌های مربوط به زایمان خانم باردار را شامل نمی‌شود.

  • درخواست و داروهای بیماری که در بیمارستان است را باید بیمه مسافرتی کانادا به عهده بگیرد.

  • هزینه مربوط به مراقبت از کودکان در طول سفر را بیمه مسافرتی کانادا شامل می‌شود.

  • استفاده از خدمات آمبولانس تحت شرایط اورژانسی به عهده این بیمه است.

هزینه فوریت پزشکی در بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی

 شما زمانی که بیمه مسافرتی کانادا را در دست دارید یعنی اینکه در صورت بروز مشکل یا بیماری خاصی می‌توانید از خدماتی که این بیمه در پیش روی شما قرار می‌دهد نهایت استفاده را ببرید. قرار است با شما از هزینه‌های فوریت‌های پزشکی با بیمه مسافرتی بگویم پس با ما همراه باشید.

هزینه‌های بیمه مرتبط با بستری شدن در کشور دیگر

شما زمانی که بیمه مسافرتی علی بابا را در دست دارید می‌توانید از خدمات آن مرتبط با بستری شدن خود در کشوری که به آن سفر داشتید استفاده کنید. تصور کنید که به‌صورت کاملاً اتفاقی شما دچار بیماری شوید یا اینکه تصادفی می کنید و نیاز به مراقبت از شما در بیمارستان است. از زمان بروز این اتفاق تا مراجعه به پزشک و استفاده از خدمات مرتبط با آمبولانس و حتی بستری شدن شما به عهده شرکت بیمه‌گذار است. حتی شرکت موظف است در صورت نیاز شما به عمل جراحی هزینه آن را بر اساس سقف قراردادی که با شما بسته است پرداخت کند.

هزینه مربوط به فوریت‌های دندان‌پزشکی

بیمار شدن در طول سفر آن‌هم درد دندان امری نیست که شما بتوانید آن را پیش‌بینی کنید. همه شما به‌خوبی از قیمت‌های گزافی که برای خدمات دندانپزشکی در کشور در پیش رویتان قرار دارد مطلع هستید. پس این امر متقابلاً در کشورهای خارجی هم با همین رنج قیمت در پیش رویتان قرار دارد. چراکه به‌طورکلی دندانپزشکی هزینه‌های بالایی را در سرتاسر دنیا به بیمار تحمیل می‌کند. شما زمانی که از بیمه مسافرتی کانادا علی بابا استفاده می‌کنید می‌توانید تا سقف مشخصی از خدمات مرتبط با امور دندانپزشکی بهره بگیرید.

سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده

بدون شک یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی که برای فرد مسافر آن‌هم در یک کشور غریب ممکن است اتفاق بیفتد بیمار شدن و بستری شدن وی در بیمارستان است. از همین رو برای کمک به وی در آن کشور نیاز است که حتماً شخصی در کنار او باشد تا بتواند خدمات موردنیاز به او را از بیمارستان طلب کند. بیمه مسافرتی کانادا درصورتی‌که شخص بیمه شوند بیشتر از ده روز در بیمارستان بستری باشد موظف است از طریق شرکت کمک‌رسان هزینه‌های مرتبط با مخارج سفر یکی از اعضای خانواده او را به‌قصد اقامت در یک هتل و سایر هزینه‌های سفر او از قبیل خرید بلیط و خورد خوراک را تأمین کند.

images_1703590372_658ab9e4b38d5.png

تحویل دارو به بیماران خاص

در برخی مواقع بیمه‌گذار پیش از سفر اطلاع می‌دهد که در زمان سفر نیاز به داروی خاصی دارد و نیاز است آن را تهیه کند. نوشتن این امر در قرارداد بیمه شرکت بیمه‌گذار را موظف می‌کند با دریافت رقم بیشتری در زمان عقد قرارداد داروی مدنظر را تهیه و به مسافرت تحویل دهد. گاهی هم در صورت بروز یک صدمه جسمی و ناگهانی به مسافر به داروی خاصی نیاز پیدا می‌کند. در این مواقع بیمه مسافرتی کانادا علی بابا، هزینه‌های معمول معاینات پزشکی بستری و حتی جراحی تا سقف تعهدی که خریداری‌شده است را با تهیه دارو برای بیمار مهیا می‌کند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: