کد خبر: ۳۳۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۸ دی ۱۴۰۲ - 2023December 29
وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از تنها بیمارستان فوق تخصصی کودکان شمال کشور در بابل اظهار کرد: متاسفانه شیر خشک در کشور قاچاق می‌شد و هم اینکه مصارف غیر واقعی داشت که با برنامه ریزی های انجام شده این مشکل حل شد.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده با ثبت کد ملی و تاریخ تولد، هر نوزاد زیر دو سال ماهانه ۱۰ قوطی شیر خشک دریافت می‌کند و کمبود شیر خشک در کشور بر طرف شد.
 
به گزارش شفا آنلاین: بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از تنها بیمارستان فوق تخصصی کودکان شمال کشور در بابل اظهار کرد: متاسفانه شیر خشک در کشور قاچاق می‌شد و هم اینکه مصارف غیر واقعی داشت که با برنامه ریزی های انجام شده این مشکل حل شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی در توزیع شیر خشک در کشور وجود ندارد و هر نوزاد زیر دوسال با ثبت کد ملی و تاریخ تولد در هر ماه ۱۰ قوطی شیر خشک با نرخ قبلی دریافت می‌کند.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت دارو در سال جاری به مراتب نسبت به سال گذشته بهتر شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به همراه وزارت بهداشت ۹۹ درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تامین می‌شود.
 
عین اللهی ادامه داد: داروهای دیابتی در کشور موجود است فقط باید با نسخه الکترونیکی پزشک تایید شود و در اختیار بیماران قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای ساختمان جدید بیمارستان فوق تخصصی کودکان بابل ۸۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است، افزود: این طرح درمانی که در سال ۹۴ کلنگ زنی شده بود در ابتدای دولت مردمی سیزدهم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
 
وزیر بهداشت اضافه کرد: این بیمارستان که به بیماران منطقه خدمت رسانی می‌کند دارای تمامی زیرساخت‌ها و بخش‌های مختلف همانند اتاق عمل، اورژانس پیشرفته و بخش فوق تخصصی است.
 
عین اللهی تاکید کرد: بیمارستان فوق تخصصی کودکان بابل با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد همزمان با سفر رییس جمهور به مازندران افتتاح خواهد شد./آرمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: