کد خبر: ۳۳۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۲ - 2023December 28
متهم به قتل فراری که یک ماه پیش مرتکب جنایت شده بود، در مطب یک پزشک به دام پلیس افتاد.
شفا آنلاین>حادثه>سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی عصر روز گذشته و دقایقی بعد از دستگیری ضارب فراری به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: بیست و ششم آبان گذشته نزاعی دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان درگز رخ داد که طی آن چند جوان با انگیزه‌ای نامعلوم به مشاجره پرداختند اما لحظاتی بعد مشاجره لفظی آنان به چاقوکشی انجامید.

به گزارش شفا آنلاین:شفیع‌زاده افزود: در این درگیری وحشتناک جوانی به نام «رضا –ر» بر اثر اصابت ضربه چاقو به شدت مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت تیغه چاقو و بعد از ۱۰ روز جدال با مرگ، جان سپرد.

وی گفت: در همین حال پرونده جنایی روی میز کارآگاهان قرار گرفت تا این که مشخص شد ضارب اصلی«محسن_ص» نام دارد و در حالی به مکانی نامعلوم گریخته که دست وی نیز به شدت آسیب دیده است.

مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ماجرا، بلافاصله بررسی‌های کارشناسان آغاز شد و متهم مذکور با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین پلیس زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ شفیع‌زاده با اشاره به یک ماه رصدهای پلیسی و محرمانه ادامه داد: تحقیقات نامحسوس کارآگاهان بیانگر آن بود که ضارب فراری به مشهد گریخته است و قصد دارد به طور مخفیانه برای درمان دست آسیب دیده خود به مطب یکی از پزشکان متخصص مراجعه کند.

وی گفت: بنابراین جلسه توجیهی و تحلیلی در پلیس آگاهی مرکز خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ محمد همتی(سرپرست اداره جنایی آگاهی) برگزار شد و بدین ترتیب گروهی از افسران کارآزموده اداره جنایی، عملیات گسترده ای را برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ردیابی‌های اطلاعاتی کارآگاهان در حالی به خیابان امام رضا(ع) مشهد رسید که بررسی‌های تخصصی نشان داد او قرار است ساعت ۱۷ عصر امروز(روز گذشته) وارد مطب پزشکی شود. بنابراین کارآگاهان آگاهی خراسان رضوی بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی اطراف مطب مذکور را به محاصره درآوردند و ۲ تن نیز در پوشش بیمار وارد مطب پزشکی شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: به محض ورود ضارب به مطب و بدون این که وی فرصت هرگونه عکس‌العملی را داشته باشد، حلقه‌های قانون بر دستانش گره خورد و به مقر انتظامی انتقال یافت.

سرهنگ شفیع‌زاده با تاکید بر این که پرونده‌های جنایی و جرایم همه به‌طور ویژه در استان خراسان رضوی رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: متهم به قتل مذکور نیز تحویل ماموران اعزامی از درگز شد./همشهری

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: