کد خبر: ۳۳۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 20
قیمت خودرو امروز چهارشنبه، 29 آذر 1402 رشد قیمت دو روز گذشته را تکرار می‌کند. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با شیب بسیار ملایمی افزایش نرخ دارند و تفاوت امروز با دو روز گذشته این است که خودروهای مونتاژی نیز شامل این رشد قیمت‌ها هستند.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 29 آذر 1402 همانند دو روز گذشته افزایش نسبی را تجربه می‌کند. اکثر محصولات موجود در بازار با شیب اندکی صعودی است؛ اما در برخی موارد، ثبات یا افت قیمت نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز چهارشنبه، 29 آذر 1402 رشد قیمت دو روز گذشته را تکرار می‌کند. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با شیب بسیار ملایمی افزایش نرخ دارند و تفاوت امروز با دو روز گذشته این است که خودروهای مونتاژی نیز شامل این رشد قیمت‌ها هستند.

با وجود اینکه نرخ دلار آزاد در روزهای گذشته از 50 هزار و 500 تومان به سمت کانال 50 هزار تومانی میل کرده اما بازار خودرو برخلاف آن، با افزایش قیمت رو به رو است و ثبات نرخ دلار نیز توانایی کنترل بازار خودرو را ندارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از دو روز گذشته افزایشی است؛ اما ثبات و افت قیمت نیز به چشم می‌خورد.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی محسوب می‌شود که روز گذشته دو میلیون تومان افزایش داشت، امروز دقیقاً دو میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت 452 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس سایپا است که از ماه‌های گذشته در محدوده 580 الی 590 میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو روز گذشته چهار میلیون تومان گران شده بود و امروز نیز با رشد یک میلیون تومانی، وارد کانال 590 میلیون تومان شد.

رانا پلاس سقف فلزی نیز که در روزهای گذشته وارد کانال 500 میلیون تومان شده بود، امروز سه میلیون تومان دیگر گران شده و به قیمت 503 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207i دنده‌ای هاچ‌بک محبوب ایران خودرو نیز سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت دارد و با نرخ 628 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به نسبت روزهای گذشته، افزایشی گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار مونتاژی‌ها به شمار می‌رود که با رشد 21 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 725 میلیون تومان رسید.

هایما S7 پلاس یکی از خودروهای مونتاژی ایران خودرو حدود 15 میلیون تومان از آغاز معاملات امروز گران‌تر شده و با یک میلیارد و 420 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی این شرکت نیز حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با نرخ یک میلیارد و 695 میلیون تومان به معامله می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور طی هفته‌های گذشته با افت قیمت‌های سنگین همراه بود که امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و 930 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

طی دو روز آینده به دلیل تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، احتمال وقوع تغییرات عجیب و غریب بسیار پایین است. اما با توجه به رشد قیمت خودرو برخلاف ثبات در بازار ارز در صورتی که این ثبات ادامه‌دار باشد، انتظار می‌رود که قیمت خودرو در هفته آینده تغییر چندانی نداشته باشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: