کد خبر: ۳۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 17
مرد ثروتمند که به خاطر بدبینی به برادرش و همسر باردار خود، آنها را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 شفا آنلاین:جامعه>حوادث >مرد ثروتمند که به خاطر بدبینی به برادرش و همسر باردار خود، آنها را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش شفا آنلاین: یک سال قبل مرد ثروتمندی به نام شاهین مقابل در خانه‌اش به قتل رسید و راننده خودرویی که او را کشته بود از روی جسد شاهین عبور کرد. در حالی که ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده بودند، پلیس متوجه شد کمی‌ دورتر از محل قتل باز هم جنایتی اتفاق افتاده و زنی جوان که باردار بود، کشته شده است. رکسانا زن 40 ساله دچار مرگ مغزی شده بود که خانواده‌اش قبول کردند اعضای بدن این زن را ببخشند.

بررسی‌های ماموران نشان داد قاتل این زن و مرد، یک نفر است. با توجه به سرنخ‌های موجود شاهرخ، برادر شاهین و شوهر رکسانا، به اتهام قتل این دو و جنینی که در شکم رکسانا بود بازداشت شد.

یافته‌های پلیس نشان داد شاهرخ مرد بسیار ثروتمند و صاحب یک کارخانه بزرگ و هتل معروفی است که از مدتی قبل با برادرش شاهین دچار اختلاف شد و بعد از قتل برادرش، همسرش را هم به قتل رساند.

شاهرخ وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل اعتراف کرد و گفت: با برادرم اختلاف مالی داشتم اما این اختلاف آن‌قدر شدید نبود که بخواهم او را بکشم. زمانی تصمیم به قتل برادرم گرفتم که متوجه شدم قصد دارد با همسرم رکسانا به من خیانت کند. او نیمه‌شب به همسر من پیام داده و به او ابراز علاقه کرده بود. رکسانا هم به او گفته بود مرا دوست دارد و دلش نمی‌خواهد به من خیانت کند. به همین خاطر تصمیم گرفتم برادرم را بکشم. اسلحه‌ای را که از قبل داشتم، برداشتم. مقابل خانه او رفتم و به برادرم شلیک کردم. بعد به خانه آمدم و به زنم شلیک کردم.

پلیس تلفن همراه رکسانا را بررسی کرد اما از آنجا که تلفن پیشرفته‌ای بود و رمز داشت ماموران نتوانستند رمز گوشی را باز و محتوای پیام‌های او را بررسی کنند. با این حال با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه ارسال شد.

به خاطر بیماری روانی آدم کشتم

در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای دم که فرزندان همسر اول رکسانا و مادرش بودند و همچنین برادرزاده‌های شاهرخ برای متهم درخواست قصاص کردند.

یکی از برادرزاده‌های شاهرخ گفت: عمویم از پدرم پول می‌خواست اما پدرم می‌گفت پول زور به کسی نمی‌دهد. اختلاف به همین دلیل بود. عمویم سوءظن هم داشت. به همین خاطر همسر اولش با وجود سه بچه طلاق گرفت و رفت و بعد او با رکسانا ازدواج کرد. او همیشه با کارهایش خانواده را به هم می‌ریخت. او به پدر ما تهمت زده است و درخواست قصاص داریم.

وقتی نوبت به متهم رسید، او ادعا کرد به دلیل بیماری روانی دست به قتل زده است. او گفت: من سال‌هاست تحت نظر پزشک هستم. دچار بیماری اعصاب و روان هستم و حال خوبی ندارم به همین خاطر هم مرتکب قتل شدم. زمان قتل اصلاً در حال خودم نبودم. وقتی نور تلفن همراه همسرم روشن شد فکر کردم برادرم پیام داده است. او می‌خواست زندگی‌ام را به هم بریزد. اصلاً نمی‌دانم چرا رکسانا را هم کشتم. من این زن را دوست داشتم.بعد از پایان حرف‌های متهم قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند. / اعتماد آنلاین

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: