کد خبر: ۳۳۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 14
دکتر علی برادران افزود: این دختر نوجوان اوایل مهرماه امسال از طبقه پنجم یک ساختمان در کرج سقوط کرد که با توجه به شدت آسیب جسمی و فشار خون پایین امید به نجات وی بسیار کم بود.
شفا آنلاین>سلامت>رییس بیمارستان شهید مدنی کرج اعلام کرد: با تلاش پزشکان یک دختر نوجوان حادثه دیده با بیش از ۲ ماه طول درمان دراین بیمارستان به طور معجزه آسا از مرگ نجات یافت.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر علی برادران افزود: این دختر نوجوان اوایل مهرماه امسال از طبقه پنجم یک ساختمان در کرج سقوط کرد که با توجه به شدت آسیب جسمی و فشار خون پایین امید به نجات وی بسیار کم بود.

وی ادامه داد: روند درمانی این دختر نوجوان بیش از ۲ ماه زمان برد و طی فرآیند درمانی بیش از ۱۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های طب اورژانس ، جراحی عمومی، ارتوپدی ، بیهوشی و ، آی سی یو ، جراحی مغز و اعصاب ، داخلی ، قلب و اورلوژی در درمان وی مشارکت داشتند.

برادران گفت : در این مدت ۱۰ مرحله جراحی روی قفسه سینه ، شکم و هر چهار اندام بیمار انجام شد و در طول درمان به دلیل آسیب های شدید وارده به قسمت های مختلف بدن، بیمار دچار مشکلات فراوانی شد .

رییس بیمارستان شهید مدنی کرج گفت: در نهایت با لطف پروردگار و تلاش تیم پزشکی جان این دختر با شدیدترین تروماهای ممکن نجات یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

بیمارستان شهید مدنی کرج یکی از مهمترین مراکز تروما ، حوادث و سوانح در استان البرز است که به طور متوسط ماهانه ۱۵ هزار نفر به ابن مرکز درمانی مراجعه می کنند. / ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: