کد خبر: ۳۳۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023November 24
قیمت خودرو امروز جمعه ۳ آذر 1402 هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی روند آرامی به خود گرفته و تمامی محصولات بازار، بدون نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.
شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز جمعه، 3 آذر 1402 هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمام محصولات بازار داخلی و مونتاژی با همان قیمت‌های روز گذشته معامله می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز جمعه ۳ آذر 1402 هیچ تغییری ندارد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی روند آرامی به خود گرفته و تمامی محصولات بازار، بدون نوسانی نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

نرخ دلار طی روزهای گذشته به زیر کانال 51 هزار تومان بازگشته که همین امر، دلیلی بر ثبات قیمت و رکود در بازار خودرو است. معاملات بازار به حدی پایین گزارش می‌شود که طی چند هفته گذشته، اغلب خودروها تغییر قیمتی نداشتند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد. کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی قیمت 350 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال 592 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت 600 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با قیمت 627 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز همانند داخلی‌ها، هیچ تغییری ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با قیمت 715 میلیون تومانی روز گذشته در حال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 730 میلیون تومانی هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم 5 نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، با قیمت یک میلیارد و 545 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس هم امروز، بدون تغییر نسبت به روز گذشته و با قیمت یک میلیارد و 345 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز اظهار کرد: بازار خودرو طی چند هفته گذشته رکودی بود، اما برخی از خودروها با کاهش قیمت نسبتاً زیادی مواجه شدند.

وی ادامه داد: دلیل این امر، رکود سنگین بازار بوده است که باعث می‌شود فروشندگان، ملایمت بیشتری نسبت به خریداران داشته باشند. احتمالاً طی هفته آینده نیز، بازار خودرو به رکود خود ادامه خواهد داد و تغییر چندانی در آن صورت نمی‌گیرد. / تجارت نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: