کد خبر: ۳۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023November 22
قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 1 آذر 1402، تغییرات چندانی ندارد. اغلب محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، بدون تغییر و با همان نرخ‌های روز گذشته به معامله می‌رسند

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز چهارشنبه، 1 آذر 1402 همانند روزهای گذشته، باثبات و بازار در آرامش کامل است. اغلب محصولات، بدون تغییر بوده و قیمت تعداد معدودی از آن‌ها، افت و خیز اندکی را تجربه می‌کنند

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 1 آذر 1402، تغییرات چندانی ندارد. اغلب محصولات در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، بدون تغییر و با همان نرخ‌های روز گذشته به معامله می‌رسند؛ اما تعدادی از مدل‌های موجود در بازار، نوسان اندکی را تجربه می‌کنند.

نرخ دلار که طی در روز گذشته برای لحظاتی به زیر کانال 50 هزار تومان رسیده بود؛ روز گذشته تغییر چندانی نداشت و در محدوده 50 هزار تومان ثابت شد. همچنین واردات خودروهای صفر کیلومتر که روز به روز تسهیل می‌شود، می‌تواند روی بازار خودروهای دست‌دوم وارداتی بسیار تأثیرگذار باشد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد. کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی نرخ 350 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته روی کانال 585 میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

پژو 207i دنده دستی یکی دیگر از هاچ‌بک‌های محبوب بازار محسوب می‌شود که با کاهش سه میلیون تومانی، با 611 میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای داخلی است که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان گران شد و به 736 میلیون تومان رسید.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز به دلیل انجام واردات و ثبات نرخ دلار، تغییرات چندانی ندارند.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ 715 میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو با پنج میلیون تومان افت قیمتی که دوباره تجربه کرد، به قیمت 730 میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم 5 نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و 550 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که امروز حدود 9 میلیون تومان افت قیمت دارد و با قیمت یک میلیارد و 645 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

رکود سنگینی که در بازار شکل گرفته، به قدری سنگین است که حتی افت نرخ دلار به زیر کانال 50 هزار تومان هم نتوانست تغییر چندانی را در بازار رقم بزند. بنابراین رکود فعلی تنها در شرایطی برطرف می‌شود که آزادسازی واردات به صورت گسترده آغاز شود و یا نرخ دلار تغییرات بسیاری داشته باشد؛ اما به طور کلی بسیار بعید به نظر می‌رسد که افت و خیز چشم‌گیر در بازار خودرو طی روزهای آینده صورت بگیرد. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: