کد خبر: ۳۳۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 16
سخنگوی فراجا: در هفت ماهه امسال، بازداشت قاتلان ۱۴ درصد رشد داشته و به مجرمان و عاملان هر جرم و جنایتی هشدار می‌دهیم، اگر سال‌ها در حال فرار بوده و زندگی مخفیانه داشته باشند، در نهایت به دست عدالت گرفتار خواهند شد.
شفاآنلاین»جامعه»سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه شهادت ماموران پلیس، تنها منحصر به هفته‌ها و ماه های اخیر نبوده و جزوی ناگزیر و جدایی‌ناپذیر از ماموریت‌های متعدد و متنوع حافظان امنیت است، گفت: گرچه منتهای آمال همکاران سبزدلمان، قرار گرفتن در میان خیل شهدا است اما این آرزوی مقدس، دلیلی بر گذشتن از تقصیر قاتلان و عدم پیگیرد مسببان شهادت ماموران پلیس نیست؛ آنها را دنبال کرده و به خانواده معزز همکاران شهیدمان نیز اطمینان می‌دهیم که هیچ پرونده‌ای را ناتمام رها نمی‌کنیم چراکه حق این پیگرد قانونی و دستیابی به نتیجه برای فراجا محفوظ است.

به گزارش شفاآنلاین:وی به اجرای حکم اعدام پنج نفر از قاتلان شهدای پلیس طی چند روز گذشته در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، بوشهر و هرمزگان، اشاره کرد و افزود: در طی سالیان گذشته اخیر به حکم قانون، ۲۶ نفر از عاملان شهادت ماموران پلیس قصاص شده و با پیگیری فعالانه پلیس ۳۰ تبهکار دیگر نیز در انتظار صدور رای نهایی و عادلانه دستگاه قضا هستند.

منتظرالمهدی با اشاره به بخشی از اقدامات پلیس در یک ماه گذشته، از دستگیری یکی از سارقان مسلح در استان فارس و هلاکت یکی دیگر از قاتلان فراری ماموران پلیس توسط نیروهای یگان ویژه که به گمان خود با مخفی شدن قصد فرار از چنگال قانون را داشت، خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا ضمن هشدار به مجرمان و عاملان هر جرم و جنایتی گفت: این افراد بدانند که حتی اگر سال‌ها در حال فرار بوده و زندگی مخفیانه داشته باشند، در نهایت به دست عدالت گرفتار خواهند شد و این وعده‌ای حتمی است که توسط پلیس دستگیر شده و به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

به گفته وی با تلاش های صورت گرفته از سوی ماموران پلیس در هفت ماهه امسال، دستگیری قاتلان نیز  ۱۴ درصد رشد داشته که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد؛ همچنین در این مدت حدود ۶۱ درصد از اراذل و اوباش چاقو به دست و قداره کشانِ سلب کننده آرامش و آسایش روانی جامعه، دستگیر شده و به قانون سپرده شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: