کد خبر: ۳۳۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 15
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش پررنگ پرستاران در حوادث طبیعی و غیر طبیعی گفت: به ویژه در بحران کرونا ویروس، عموم مردم به جایگاه والای نیروهای جهادی و ایثارگر پرستاری پی‌بردند.

شفا آنلاین>سلامت>سیدوحید حسینی امروز، ۲۳ آبان در جمع پرستاران نمونه کشوری شاغل در بیمارستان‌های شیراز، ضمن قدردانی از تلاش ارزنده پرستاران گفت: سختی کار پرستاران بر همگان آشکار است.

به گزارش شفا آنلاین:رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: نقش خدمات پرستاری در حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل، زلزله و تصادفات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به ویژه در بحران کرونا ویروس، عموم مردم به جایگاه والای نیروهای جهادی و ایثارگر پرستاری پی بردند.

وی ادامه داد: شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، روزانه پذیرای درصد بالایی از بیماران از سایر استان‌های کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس است و این امر بر سختی کار ارائه‌کنندگان خدمات سلامت در شیراز می‌افزاید.

حسینی با اشاره به نقش پررنگ پرستاران در خدمت به بیماران، مراقبت از بیمار را امری دشوار خواند که موجب ارزش خدمت جهادی پرستاران شده است.

راضیه راسخ، مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار، در خصوص اقدامات دفتر پرستاری استان در زمینه‌های مختلف مانند شاخص‌های ارزیابی پرستار نمونه، جذب نیروی پرستاری، تعرفه پرستاری و دغدغه‌های آنان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیماران توضیحاتی ارائه داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: