کد خبر: ۳۳۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 12
قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 21 آبان 1402، تغییرات جزئی را تجربه می‌کند.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز یک‌شنبه 21 آبان 1402 تغییر چندانی ندارد. اغلب محصولات داخلی و مونتاژی در ثبات کامل و برخی دیگر، افت و خیز اندکی را تجربه می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین: قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 21 آبان 1402، تغییرات جزئی را تجربه می‌کند. بازار خودرو همانند هفته گذشته، در رکود کامل به سر می‌برد و هر روزی که افت قیمت مشاهده می‌شود، فردای همان روز، قیمت‌ها افزایشی گزارش می‌شود.

نرخ دلار همانند روزهای گذشته، تغییر چندانی نداشته و به همین دلیل، توانایی تأثیرگذاری روی بازار خودرو را ندارد و همین عامل، باعث ثبات قیمت خودرو شده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت اکثر خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، باثبات است.

کوییک دنده‌ای از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از روز گذشته هیچ تغییری نداشت؛ اما امروز با افزایش دو میلیونی، روی نرخ 462 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G که خودروی رده بالای تولیدی شرکت سایپا محسوب می‌شود، پس از افزایش پنج میلیون تومانی در هفته گذشته، تغییری نداشته و امروز نیز بدون تغییر و با همان قیمت 585 میلیون تومانی معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو است که سال گذشته توقف تولید خورد. این خودرو نیز از ماه‌های گذشته، تغییر چندانی نداشته و در محدوده 480 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما امروز با صعود پنج میلیونی به نرخ 485 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ که پرقدرت‌ترین سدان تولیدی شرکت ایران خودرو به شمار می‌رود، امروز با افت دو میلیونی، با قیمت 740 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای داخلی، امروز غالباً ثابت است و تغییر چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین محصولات مونتاژی بازار محسوب می‌شود که امروز حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمتی دارد و با نرخ 715 میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S5 اتوماتیک با مدل 1400 که از کراس‌اوورهای محبوب و مونتاژی بازار به شمار می‌رود، از آغاز امروز حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 220 میلیون تومان رسید.

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت لاماری که یکی از خودروهای محبوب بازار نیز به شمار می‌رود، نسبت به روز گذشته حدود 6 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 630 میلیون تومان رسید.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001

 پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به افت قیمت چشم‎‌گیر برخی از محصولات وارداتی از یک سو، آزادسازی واردات خودرو از سوی دیگر و همچنین ثباتی که نرخ ارز از هفته گذشته تجربه می‌کند، احتمالاً طی روزهای آینده نیز تغییر آن‌چنانی در قیمت خودرو صورت نگیرد و بازار خودرو در رکود کامل باشد. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: