کد خبر: ۳۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 12
امروز یکشنبه 21 آبان، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند کاهشی دارد.

شفا آنلاین>طلا>قیمت طلا و سکه امروز روند کاهشی دارد و سکه به کانال 28 میلیون تومان بازگشته است. امروز دلار قیمت ثابتی دارد و انس کاهشی است.

به گزارش شفا آنلاین:امروز یکشنبه 21 آبان، تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند کاهشی دارد. قیمت طلا همچنان در محدوده قیمتی دو میلیون و 400 هزار تومان روند نزولی را تجربه می‌کند. قیمت سکه امامی نیز به کانال 28 میلیون تومانی رفته است. برخی قطعات سکه اما تغییری نسبت به آخرین نرخ روز گذشته نداشته‌اند.

امروز قیمت دلار تغییر خاصی نسبت به روز گذشته نکرده است. اما انس با وجود تعطیلی بازارهای جهانی بر اساس اعلام برخی منابع روند نزولی دارد و با 1.06 درصد افت به حدود 1938 هزار دلار رسیده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر، با حدود دو هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، دو میلیون و 421 هزار و 300 تومان معامله می‌شود.  روز شنبه در همین ساعات طلای 18 عیار، حدود دو میلیون و 436 هزار تومان قیمت داشت.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی و 28 میلیون و 998 هزار تومان است؛ حدود 50 هزار تومان کمتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز هم سکه تمام، رفت و برگشتی را به کانال 28 میلیون تومان تجربه کرد و در همین ساعات، در حدود 29 میلیون و 93 هزار تومان معامله می‌شد.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی، با 90 هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته، حدود 25 میلیون و 506 هزار تومان معامله می‌شود. دیروز در همین ساعات، سکه بهار آزادی در حدود 25 میلیون و 596 هزار تومان قیمت داشت.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 133 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 508 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز با حدود 174 هزار تومان افزایش، امروز به حدود دو میلیون و 9 هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا و سکه

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ دیروز، با قیمت 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود. روز گذشته در همین ساعات، نیم‌ سکه 50 هزار تومان ارزان‌تر بود. حباب نیم سکه اما با 28 هزار تومان کاهش، به سه میلیون و 562 هزار تومان رسیده است.

همچنین امروز ربع سکه، بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز گذشته با نرخ 10 میلیون و 300 هزار تومان داد و ستد می‌شود. دیروز در همین ساعات ربع سکه 50 هزار تومان گران‌تر بود. حباب ربع سکه اما با 16 هزار تومان کاهش، به چهار میلیون و 427 هزار تومان رسیده.

در این میان، سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، با قیمت پنج میلیون و 750 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه اما سه هزار تومان کاهش داشته و دو میلیون و 864 هزار تومان است.

اما هر مثقال طلا با شش هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ دیروز، با قیمت 10 میلیون و 488 هزار تومان معامله می‌شود. روز گذشته در همین ساعات هر مثقال طلا 10 میلیون و 546 هزار تومان معامله می‌شد.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

در شرایطی که در بازار ارز آرامش نسبی برقرار است و نرخ انس هم روند کاهشی دارد، این روزها قیمت طلا و سکه نیز در مسیر نزولی است. فعالان بازار طلا همچنین از رکود ادامه‌‌دار در این بازار می‌گویند. 

در همین راستا علی صادقین کارشناس اقتصادی با اشاره به روند کاهشی قیمت طلای جهانی به تجارت‌نیوز گفت: «قیمت طلا و سکه همگرایی بالایی با دلار دارد. با توجه به انتظار بازار برای گذر از تنش منطقه، بازار فلز زرد با قیمت دلار همراه شده است. در حال حاضر بازار فلز زرد به مسیر اصلی خود برگشته و تاثیر اخبار خنثی شده است. بنابراین انتظار افزایش یا کاهش شدید و معناداری در بازار وجود ندارد.» / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: