کد خبر: ۳۳۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 11
۱۵ آبان ماه سال جاری، ۲۲ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان واحد شهید کلاهدوز قوچان و روز بعد نیز ۱۱ نفر با اظهار ناراحتی و بروز علائم متفاوت به مراکز درمانی شهرستان قوچان مراجعه می‌کنند.
شفا آنلاین>سلامت>فاطمه شوشتری با اشاره به انتشار خبر مسمومیت غذایی ۱۵۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان واحد شهید کلاهدوز قوچان در فضای مجازی اظهار کرد: ۱۵ آبان ماه سال جاری، ۲۲ دانشجوی این دانشگاه و روز بعد نیز ۱۱ نفر با اظهار ناراحتی و بروز علائم متفاوت به مراکز درمانی شهرستان قوچان مراجعه می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین:سرپرست دانشگاه فرهنگیان واحد شهید کلاهدوز قوچان با اشاره به این مطلب که پزشکان و مراکز درمانی اعلام کردند که برخی دانشجویان مراجعه‌کننده درگیر ویروس آنفلوانزا با سرعت واگیر و سرایت بالا شده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قوچان ضمن حضور در این واحد دانشگاهی، نمونه‌گیری‌های لازم را انجام داده و با بررسی موضوعات نظریه‌های کارشناسی را اعلام خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مورد بستری برای دانشجویان رخ نداده و همه به‌صورت سرپایی درمان شدند، افزود: دانشجویان به پزشکان و درمانگاه‌های مختلف مراجعه کرده‌اند و چون علائم آن‌ها نیز متفاوت بوده است پزشک معالج نظریه و تجویز داروی متفاوت انجام داده و طبق مستندات موجود، خبر مسمومیت غذایی دانشجویان با قاطعیت تکذیب می‌شود./اطلاعات

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: