کد خبر: ۳۳۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 07
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز گفت: نخستین عمل جراحی فیکساسیون شکستگی اطراف مفصل لگن به روش بسته در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان مرزی انجام شد.

شفا آنلاین>سلامت>دکتر علیرضا قنبری روز سه شنبه  افزود: این عمل جراحی تخصصی را دکتر مجتبی شریفی اصفهانی متخصص ارتوپدی در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان انجام داد.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: طی این عمل جراحی، برای درمان شکستگی اطراف مفصل لگن در بیمار ۳۷ ساله، بدون باز کردن محل شکستگی و با امکانات منحصر به این نوع عمل، شکستگی اطراف مفصل لگن با موفقیت انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز با اشاره به حضور گردشگران سلامت از کشورهای منطقه به خصوص ترکمنستان در این بیمارستان افزود: حضور متخصص ارتوپد ماهر و نیز تجهیز این بخش به تخت ویژه برای این نوع اعمال جراحی، منجر به انجام موفقیت آمیز این عمل جراحی شد.

شهرستان مرزی و کوهستانی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر "درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو" ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: